خبرهای کوتاه

*معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیشنهادهای اولیه دستگاه‌های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور، احصا و پایش می‌شود.
*معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دستاوردهای عظیم معنوی دفاع مقدس با زبان هنر به نسل جوان منتقل شود.
*کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده ادامه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.
*مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: سایت همراه اول روستای باغ دهک بشرویه در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدمت رسانی در استان و برخورداری مردم از اینترنت پرسرعت ارتقا یافت.
*مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه محصولات صنایع دستی خراسان جنوبی به صورت چمدانی ارسال و صادر می‌شود، گفت: نیاز است تا پایانه صادراتی محصولات صنایع دستی راه‌اندازی شود.
*غیرتی فرماندار زیرکوه گفت: مساجد کانون های فرهنگی است که می تواند به قطب تربیت نیروی انسانی بدل شود و پویایی جامعه را بیشتر و بهتر تضمین نماید.
*معاون تخصصی اقشار سپاه خراسان جنوبی گفت: ۱۹ قشر در مجمع راهبردی بسیج استان حضور دارند که با نظام مسائل استان آشنایی دارند و بیش از ۸۰۰ مسئله استان را احصا کرده‌اند.
*مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: منطقی شدن تعرفه های مخابراتی در افرایش کیفیت خدمات تاثیر بسزایی دارد
*سرپرست امور عشایر خراسان جنوب گفت: ارز ترجیحی و خشکسالی و مرمت راه های عشایری و شناسایی دام و طیور و هزینه های تولیدی از مهم ترین مشکلات این جامعه غیور در استان محسوب می شود.
*مدیر کل گمرکات خراسان جنوبی گفت: با توجه به مزیت معدن در استان و ظرفیت‌های موجود در این بخش، پیشنهاد پیوستن گمرک مرزی ماهیرود به گمرکات تخصصی واردات ماشین آلات معدنی و راهسازی داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت