خبرخوش رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مجموعه سبحان آنکولوژی و سبحان دارو ، ضمن بازدید از خط تولید داروی ضدکرونایی رمدسیویر، از ۲۶ داروی جدید این مجموعههای وابسته به ستاد رونمایی کرد. وی در حاشیه این مراسم از تولید یک داروی کمیاب در کشور توسط ستاد خبر داد و افزود: باتوجه به تحریمهای ظالمانه تا سال آینده خط تولید “انسولین” ایرانی را در مجموعه دارویی ستاد راهاندازی میکنیم. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به رونمایی از داروهای جدید این مجموعه افزود: از ۲۶ داروی جدید رونمایی کردیم که اغلب در حوزه درمان سرطان هستند. مخبر با اشاره به طیشدن هفت مسیر برای ساخت واکسن کرونا توسط محققان ستاد اجرایی فرمان امام افزود: ساخت واکسن کرونا در ستاد اجرایی در حال پیشروی است که ۶ مسیر آن در دنیا هم وجود دارد ولی یک مسیر مخصوص ایران و مسیر انحصاری است.

قیمت جدید ۵ محصول سایپا اعلام شد

قیمت جدید ۵ محصول سایپا در سه ماهه سوم امسال اعلام شد. به گزارش تسنیم، براساس مصوبه شورای رقابت خودروسازان میتوانند متناسب با نرخ تورم بخشی هر سه ماه یک بار درخواست افزایش قیمت خود را به وزارت صنعت اعلام کنند. بر همین اساس، در سه ماهه سوم امسال نیز درخواست افزایش قیمت خودروسازان به وزارت صنعت ارسال و در نهایت بعد از جمع بندیهای انجام شده با بانک مرکزی در دریافت نرخ تورم بخشی مجوز افزایش حداکثری ۲۵ درصدی برای خودروسازان صادر شد. بر همین اساس، شرکت سایپا در لیست قیمت گذاری خود قیمت تیبا هاچبک را ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان تعیین کرده است درحالی که قیمت این خودرو در شهریور ماه ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است. علاوه براین، ساینا EX قیمت آن ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان تعیین شده در حالی که قیمت این محصول نیز در شهریور ماه ۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است. کوئیک معمولی نیز از ۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۱۳۰ میلیون و ۱۵ هزار تومان رسیده است، همچنین در کوئیک معمولی با رنگ سفید قیمت از ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۱۲۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان رسیده است. تیبا صندوق دار هم از ۷۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تصویب طرح «کوپن» در مجلس

کلیات طرح الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی در نشست علنی پارلمان تصویب شد. در این طرح به ۶۰ میلیون نفر، هریک به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار کمک میشود و به افراد با درآمد کمتر از حداقل حقوق و دستمزد نیز مبلغ ششصد هزار ریال. بر این اساس، دولت مکلف است به منظور تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای کشور به ویژه خانوارهای کم برخورداری از ابتدای شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ بصورت ماهانه، نسبت به تامین و پرداخت یارانه اعتبار خرید به هر فرد ایرانی شناسایی شده در طرح معیشت خانوار به تعداد حداقل ۶۰ میلیون نفر، از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال برای هر یک از افراد سه دهک اول از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، رزمندگان معسر و افراد با درآمد کمتر از حداقل حقوق و دستمزد و مبلغ ششصد هزار ریال برای هر یک از افراد سایر دهک ها اقدام نماید. گفتنی است این موافقت با ۲۱۵ رأی موافق، ۱۴ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۹ نماینده حاضر صورت گرفت.

رئیس مجلس هم به کرونا مبتلا شد

قالیباف رئیس مجلس در توئیترش نوشت: یکی از همکاران دفترم به کرونا مبتلا شد. نیمهشب پاسخ تست بنده هم اعلام و کرونا مثبت شد. در حال حاضر در قرنطینه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت