جهرمی : گرانفروشی اپراتورها تخلف محض است

وزیر ارتباطات گفت: گران فروشی اپراتورها در افزایش تعرفه بسته های اینترنت تخلف محض بوده و وزارت ارتباطات با آن برخورد خواهد کرد. محمدجواد آذری جهرمی، درباره گرانی بسته های اینترنت اپراتور همراه اول و ایرانسل و حذف بسته های بلند مدت اظهار کرد: اقدام اخیر دو اپراتور مسئول مصداق بارز گران فروشی بوده و سازمان تنظیم مقررات اختیاراتی در ارتباط با این مسئله دارد که میتوانند این اپراتورها را به میزان ۲ میلیارد تومان جریمه کند. او افزود:، اما ظاهراً این اختیارات کفایت نکرد و ما طرحی را به دولت ارائه کردیم تا اختیارات این سازمان افزایش پیدا کند و مشکلی که اخیراً در خصوص اپراتورها ایجاد شد به دلیل خلأ ابزار مناسب بود و این اپراتورها گران فروشی را ادامه دادند. آذری جهرمی بیان کرد: از دید ما گران فروشی اپراتورها هیچ توجیهی ندارد و منطقی پشت آن نیست، سازمان تنظیم مقررات پرونده گران فروشی و شکایت از اپراتورها را به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برد و روز گذشته این سازمان اصل گران فروشی اپراتورها را تأیید کرد و به تعزیرات فرستاد.وزیر ارتباطات گفت: دادگاه تعزیرات برگزار شده و آخرین دفاعیات اظهار شده و حکم آن اعلام خواهد شد. ما در این هفته ابزارها و اختیارات لازم را از دولت اخذ خواهیم کرد و بدیهی است که باید مبالغ اضافه به مردم بازگردد و با اپراتورها به دلیل این گران فروشی برخورد خواهد شد.او ادامه داد: ما به گران فروشی اپراتورها واقف هستیم، اما در فضای احساسی با آن برخورد نمیکنیم ما از ابزارهای قانونی خود استفاده خواهیم کرد، بنابراین مردم بدانند که ما پیگیر این موضوع بوده و به هیچ عنوان کوتاه نمیآییم و به این تخلف واقف هستیم، چراکه با شروع سال تحصیلی، فشار به مردم ناعادلانه خواهد بود و بالا بردن بیضابطه تعرفه اینترنت مورد تأیید ما نیست.

خبر مهم وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت

وزیر اقتصاد با رد موضوع جاماندگان سهام عدالت گفت: از نظر قانون افراد مدنظر پوشش داده شده اند ضمن اینکه از نظر داراییهایی که بتوانیم این کار را انجام دهیم محدویت داریم زیرا آن زمان این حجم واگذاری نشده بود.

قالیباف: بایدمردم را با تمام وجود درک کنیم

رئیس مجلس گفت : هماکنون باید مجموعه اقتصادی کشور را از رانت و وابستگی به نفت که باعث عقبماندگی و بلای جان کشور شده است نجات داد. ما در مسیر تحول در ۵ سال پیش رو باید از مسائل حاشیهای بپرهیزیم و به متن وارد شویم و با ۴ رویکرد شفافسازی، مردمیسازی، هوشمندسازی و کارآمدسازی راه را دنبال کنیم و مردم را با تمام وجود درک و تلاش کنیم تا فشار کنونی ایجاد شده بر دوش آنها را برداریم و در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون وابستگی به نفت برسیم.

کدام کالاها اجازه ورود به کشور را ندارند

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت:گفت این وزارتخانه به منظور توسعه صادرات و کنترل واردات، اصرار بر جلوگیری از ورود کالاهایی دارد که مشابه تولید داخلی دارد.تاکنون دو هزار و ۵۰۰ ردیف تعرفه کالایی مربوط به اقلام غیرضروری و لوکس یا اقلامی که مشابه داخلی داشتند مسدود شده است.

جزئیات اعطای تسهیلات به ۴۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تا سال گذشته اعتبارات تسهیلات پرداختی به بازنشستگان ۲۰۰ میلیارد تومان بود که به حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر اعطا میشد و مبلغ آن سه میلیون تومان بود. امسال این اعتبار به ۲۰۰۰ میلیارد تومان و مبلغ وام به پنج میلیون تومان رسیده که بین ۴۰۰ هزار نفر توزیع میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت