تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا ضروری است

اگر مجلس را متحول کنیم و پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشیم، موتور تحول و مدیریت مشکلات در کشور به حرکت در می‌آید و اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم، موتور پیشرفت کشور متوقف خواهد شد. امید به آینده افراد سست عنصر و ناکارآمد و ناامید و یکجانشین را از صحنه مدیریت کشور در عرصه‌های گوناگون کنار خواهد گذاشت و نیروی جوان با استعداد خلاق و امیدوار و انقلابی را روی کار خواهد آورد.ناتوان‌ها کنار خواهند رفت و افراد توانمند چرخ تحول قریب الوقوع به نفع مردم را حرکت در خواهند آورد. نگران رعایت نشدن پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم، متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد. بنظر می‌رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.سلامت دانش آموزان، خط قرمز مجلس است. طبق اعلام محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، قبل از ۲۰ مرداد (دوشنبه هفته آینده) اسامی واجدان شرایط و مستأجران نیازمند حمایت‌های دولتی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌های عامل معرفی می شوند.

بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن 3 ساله شد

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: تسهیلات کمکی به مستأجرین تحت عنوان تسهیلات مرابحه خرید کالا وخدمات به محض اعلام مشخصات اشخاص واجد شرایط از سوی وزارت راه وشهرسازی، آغاز خواهد شد.عبدالناصر همتی با اعلام این خبر تاکید کرد: این وام بسته به طبقه بندی شهرها ۱۵،۳۰و۵۰ میلیون  تومانی بوده و به دو روش قابل پرداخت خواهد بود.گیرندگان وام (مستأجرین)هم می توانند یکساله این تسهیلات را بگیرند و صرفاً سود آن را ماهانه بپردازند و در پایان سال اصل آن را پرداخت کنند یا می توانند وام را ۳ساله دریافت و درمدت ۳۶ماه اصل وفرع وام را به بانک بپردازند .

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد در این وام موجرین نقشی نخواهند داشت و کسی که وام را دریافت می کند با بانک طرف خواهد بود و به تصمیم خود از وام دریافتی استفاده خواهد کرد.قبلاً هم گفتم این وام صرفاً کمکی است به مستأجرین برای ودیعه و لذا  به هیچوجه وام ودیعه نیست.همتی تاکید کرد: اعتبار تخصیصی برای این وام نیز کلاً ۲۰هزار میلیارد تومان هست.

شاخص بورس بر قله ۲ میلیون واحد ایستاد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۴۹هزار واحدی در ارتفاع ۲‌میلیون و ۱۱هزار واحد قرار گرفت.دیروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، ذوب‌آهن اصفهان و فرابورس ایران بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

رشد ۲.۶ درصدی ارزش سهام عدالت در آغاز معاملات هفته
 

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات روز شنبه با رشد ۴۹۵ هزار و ۴۵۲ تومانی نسبت به روز کاری قبل به ۱۹ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۱۶ تومان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت