تائید صلاحیت ذوالنوری و عدم تائید مطهری تکلیف مجلس را روشن کرد

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مجلس یازدهم داستانی شبیه به رئیس دولت نهم و دهم دارد، شاید رئیس دولت بهار در منصب دیگری می توانست مفید واقع شود اما جایگاه او رئیس جمهور ایران نبود، نمایندگان این مجلس هم شاید در مناصب دیگر می توانستند، موفق عمل کنند اما تعداد کثیری از آنها برای کرسی های پارلمان کشور ساخته نشده اند، از همین رو می توان گفت شاید شورای نگهبان در تائید صلاحیت این نمایندگان بسیار خوش بینانه عمل کرد. او اضافه کرد: مجلس با روشی که در پیش گرفته ضرر و زیان های فراوانی به کشور وارد می کند مگر آنکه در آینده معجزه ای رخ بدهد و شاهد تغییر روش نمایندگان باشیم،تغییر رفتار هم از صدر تا ذیل مجلس باید رخ بدهد چراکه رئیس مجلس شعارهایی مطابق مصالح مردم ندارد، نمایندگان هم به همین روش پیش می روند. میبدی ادامه داد: صلاحیت مجلسی که ذوالنوری در آن صلاحیت دارد اما مطهری صلاحیت ندارد چگونه تائید شده است؟ این مجلس به چه مصلحتی می اندیشد؟ نمایندگان مجلس دهم صلاحیت بیشتری داشتند و مصالح مردم برای آنها دغدغه بود.

شاید مردم از اصولگرایان دل خوشی ندارند اما از اصلاحطلبان به کل ناامیدند
ناصر ایمانی گفت: اصلاحطلبان جامعه را از خود بیزار کردهاند و به همین دلیل، تلاشهای عوامفریبانهای را در دستور کار قرار دادهاند تا شکست حتمیشان را به مسایلی چون نظارت استصوابی و… ربط بدهند. اصلاحطلبان در هشتمین روز از اسفند سال گذشته بود که فهمیدند، رأی مردم را از دست دادهاند. وی توضیح داد: البته شاید مردم اصولگریان را هم قبول و دل خوشی از آنها هم نداشته باشند. اما عملکرد دولت روحانی که بیشتر مدیرانش اصلاحطلب هستند، به قدری بد بود که جامعه از اصلاحطلبان به کل ناامید شده است. در چنین حالتی فعالین تفکر اصلاحطلبی با طرح موضوعهای متفرقه سعیشان را به کار میگیرند تا شکست محتملشان را به گردن این و آن بیاندازند.

هاشمی: میخواهند با مشارکت پایین مردم، پیروز انتخابات شوند
محمد هاشمی گفت: گروههایی که میدانند نزد مردم مقبولیت ندارند، میخواهند با مشارکت پایین مردم خود پیروز انتخابات شوند که نگاه و تصمیمی بسیار خطرناک و نادرست است. وی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی نیروها در شرایط کنونی تمایل به مشارکت حداقلی مردم دارند، گفت: «اینکه در شرایط کنونی برخی خلاف اندیشههای امام میخواهند شرایط را طوری رقم بزنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، پدیدهای نوظهور است و هیچگاه در تاریخ انقلاب سابقه نداشته که البته به ظریب نفوذ آن گروهها و طیفها در جامعه بازمیگردد. هاشمی تاکید کرد : «رئیسجمهور وقتی میتواند مقبولیت داشته و مورد وفاق همه قرار بگیرد که پشتوانه مردمی داشته باشد».

به قالیباف چرا؟ به روحانی خرده بگیرید

روزنامه آفتاب یزد میگوید رئیس مجلس جبران برخی کمکاریهای رئیسجمهو را میکند، هر چند که مشاوران روحانی از این اتفاق خوششان نمیآید. آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «واکنش منفی در مشاور رئیسجمهور به جلسات قالیباف با وزرا؛ میدانی که روحانی به قالیباف داده است» نوشت: یک دلیل این دیدارها تیپ مدیریتی و شخصیتی قالیباف است که علاقهمند به برگزاری جلسات میدانی است.اما دومین دلیل درباره اینکه قالیباف دست به چنین اقدامی میزند به حسن روحانی مربوط است! درحالی که موج شدید کرونا و فشار تحریمها مصائب بسیاری را بر مردم تحمیل کرده، روحانی بهعنوان رئیسجمهور تمایلی به حضور حداکثری در مسائل مختلف، دیدارهای میدانی و… ندارد! این روزنامه نوشت : به قالیباف چرا؟ به روحانی خرده بگیرید.

رئیسجمهور جویای حال «قالیباف» شد

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: در پی ابتلای رئیس مجلس به کرونا، رئیس جمهور «روحانی» در گفتگویی تلفنی با قالیباف، جویای وضعیت بیماری و روند درمان شد و برای او آرزوی بهبود و سلامتی کرد.

جهانگیری و هاشمی نامزد میشوند؟

مرعشی ، سخنگوی کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی تا امروز پیشنهاد حزب برای نامزدی در انتخابات را نپذیرفتهاند، گفت: کارگزاران با برنامه جسورانه اقتصادی در پی یک دولت فنی و کار است.

هشدار یک اصولگرا درباره کاهش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

رئوفیان فعال اصولگرا گفت: شاید برخی بگویند که رایآوری نامزد ما منوط به مشارکت حداقلی است من به آنان خواهم گفت که اگر رئیس جمهوری با رای حداقلی انتخاب شود از پشتوانه ملی برای مقابله و ایستادگی با توطئههای دشمنان و حل مشکلات برخوردار نخواهد بود.

احمدینژاد قطعا ردصلاحیت میشود

سید حسین نقوی حسینی، نماینده سابق مجلس درباره تأیید صلاحیت محمود احمدی نژاددر انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: خیر او قطعا تأیید صلاحیت نمی شود.

میرتاجالدینی: تندروی یک نماینده را نباید به پای کل مجلس گذاشت

میرتاج الدینی، نماینده مجلس می گوید: متفق القول هستیم که در نحوه بیان انتقاد شئون افراد و حرمت افراد را نگه داریم. من خودم همیشه با احترام حرفهایم را زده ام و عموم نمایندگان هم چنین هستند، اگر گاهی یکی تندی می کند نباید این را به حساب کل مجلس گذاشت.

قاتل شهداکسانی هستند که فضای مجازی را به صهیونیستها سپردهاند

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگکننده سپاه در منزل شهید امر به معروف و نهی از منکر که در تهران به دست اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد گفت: البته آن افراد گمراهی که مرتکب این جنایت شدند مقصر اصلی نیستند و مقصر آنهایی هستند که فضای مجازی فاسد، خشن و پر از جنایت را بر مردم ما مسلط کردند و فضای مجازی کشور را به دست باندهای صهیونیستی دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت