بهره برداری از اولین کارخانه تولید چرم مصنوعی در خراسان جنوبی

اولین شرکت تولیدی و صنعتی آذین چرم خاوران واقع در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در زمینی به مساحت ۱۸۰۰۰ مترمربع و با بیش از ۶۰۰۰ متر مربع زیربنا آماده تولید می باشد.
مدیر عامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران با بیان این مطلب اظهار کرد: این شرکت با سرمایه گذاری هلدینگ تاپسر از منابع داخلی و بدون دریافت هیچگونه تسهیلات با اتکا به ماشین آلات پیشرفته و به روز با بالاترین تکنولوژی آماده رفع نیاز بازار داخلی و صادرات به کشور افغانستان نیز می باشد. مهندس مرتضی حجتی پور تصریح کرد: این شرکت با بهره گیری از نیروهای فنی و تولیدی مجرب و متعهد با بیش از ۲۶ سال سابقه کاری ، قادر به تولید انواع چرم مصنوعی PU & PVC شامل انواع چرم مصنوعی کیفی ، کفشی ،
مبلی، لباسی، روکش صندلی، خودرویی،تبلیغاتی ، دیوارکوب های چرمی و … مورد نیاز بازار حرفه ای داخل و خارج کشور می باشد. به گفته وی، شرکت آذین چرم خاوران بر آن است تا در آینده ای بسیار نزدیک با تکمیل و توسعه خطوط تولیدی خود به بزرگترین قطب تولید انواع چرم مصنوعی در شرق کشور تبدیل شود. وی با اشاره به محصولات این شرکت بیان نمود: تنوع مدل و رنگ، زیبایی و کیفیت محصول از مشخصه های بارز یک محصول چرمی می باشد و این مجموعه از بدو تاسیس تمام توان خود را در تولید کالایی با مشخصات ذکر شده به کار گرفته تا بتواند مشتریان را از لحاظ تنوع و کیفیت مرتفع نماید. حجتی پور هدف اصلی آذین چرم خاوران را تولید باکیفیت و رضایتمندی مشتریان ذکر کرد و ادامه داد: پایین بودن قیمت تمام شده چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی باعث می گردد تا کلیه محصولات چرمی تولید شده نیز از قیمت پایین تری برخوردار باشند. لذا این امر باعث می شود تا همه قشرهای جامعه بتوانند از تمام محصولات چرم مصنوعی بهره مند شوند. به گفته وی، از محسنات این محصول این است که چرم مصنوعی به سادگی و با پارچه مرطوبی تمیز می شود و رنگ آن به نسبت چرم طبیعی کمتر دچار محو شدگی می گردد. چرم مصنوعی سطحی یکنواخت دارد ولی چرم طبیعی ساختار آن نامنظم تر است. مدیر عامل شرکت آذین چرم خاوران در پایان اظهار کرد: از این نوع چرم در تولید انواع کیف های زنانه، مردانه و بچگانه در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می گردد و با توجه به تنوع بسیار زیاد و تابع مد بودن، دارای تقاضای بسیار زیاد می باشد، همچنین در تولید کفش های ورزشی، کلاسیک مردانه، زنانه و بچگانه استفاده می شود و در تولید چکمه و انواع توپ های ورزشی کاربرد دارد. لازم به ذکر است منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با داشتن مزیت‌هایی از جمله معافیت‌های مالیاتی و گمرکی زمینه سودآوری بیشتری را برای واحدهای اقتصادی مستقر در این منطقه ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت