بعد از ظریف، جهانگیری بهترین گزینه است!

انصاری‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت : بعد از ظریف، اما آقای جهانگیری را برای ریاست جمهوری قبول دارم و تایید می‌کنم. او به به مصالح کشور پایبند است، مرد درستکاری است و از مسائل این مملکت از اعم از داخلی و خارجی آگاهی دارد.

ارزیابی تاجزاده از پیشنهاد آشتی ملیِ خاتمی

تاجزاده : فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی درباره صحبت های چندی پیش خاتمی و طرح مجدد آشتی ملی گفت: به نظر من جوهره پیشنهاد آقای خاتمی گفتگوی ملی است که به آشتی ملی منجر می شود؛ به باورم پیشنهاد رهبر اصلاحات همچنان اساسی و زنده است و در آینده دور یا نزدیک تحقق خواهد یافت. اگر بخواهیم وارد عصر جنگ علیه همدیگر نشویم آشتی ملی تنها راه حل خواهد بود. بنابراین آن پیشنهاد را جدی می دانم و معتقدم دیر یا زود نیروهای سیاسی دیگر به آن خواهند رسید اگر چه در حال حاضر از آن استقبال نمی کنند.

عبدی: حمله اصولگرایان به روحانی، تف سربالاست

عباس عبدی نوشت: حملات علیه آقای روحانی به نحو بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است وی با بیان اینکه حملات اصولگرایان تف سر بالاست افزود : این حمله به ساختاری است که نمی‌تواند بر عملکرد مسئولان خودش نظارت کافی و موثر داشته باشد. این حمله به تشخیص شورای نگهبان است که دروازه ورود به حکومت در این سطح است. این حملات هیچ‌کدام به اصلاح‌طلبان نیست و نخواهد بود. چون ما به همه این موارد گفته شده، نقد داریم و مشارکت انتخاباتی مان نیز مشروط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت