بسته موفقیت

خشم و کینه را در خود نگه ندارید

کاری کنید که امروز آخرین روزی باشد که اسیر ناراحتی‌های قدیمی هستید. چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است، فقط یک بخش از کتاب زندگی شماست. فقط کافی است که کتاب را ورق بزنید. همه ما بخاطر تصمیمات خودمان و دیگران صدمه دیده‌ایم و بااینکه درد و ناراحتی ناشی از این تحربیات کاملاً طبیعی هستند، گاهی‌اوقات برای مدتی طولانی در شما می‌مانند. احساس خشم و کینه ما را وا می‌دارد که همان درد را دوباره و دوباره برای خودمان تکرار کنیم و فراموش کردن آن برایمان سخت شود. بخشش چاره کار است. باعث می‌شود بتوانید بدون مقابله کردن با گذشته، روی آینده‌تان تمرکز کنید.

یادگیری مداوم

دنیای امروز دنیای رشد و توسه است. هر روز امکانات و وسایل جدیدی ابداع می‌شود، تکنیک‌های جدید، و روش‌های نوین فعالیت معرفی می‌شود. علاوه بر این مشاغل جدید و راه‌های نوین اداره مشاغل پیشین را هم اضافه کنید. حال خودتان تصور کنید اگر پا به پای این رشد علوم و فنون به پیش روید چه تغییری نسبت به همکاران و نزدیکان خود خواهید داشت. بدون اغراق اکثر مردم استفاده مفید از فناوری ‌های نو را با تأخیر بسیار شروع می‌کنند. در این میان برگ برنده با کسانی است که همواره بروز هستند و فواید این بروز بودن را در زندگی فردی و شغلی خود پیاده می کنند، بدون اینکه در دام سرگرمی‌های نوین گرفتار شوند.
علاوه بر این فناوری‌های نوین، روش‌های نوین مدیریتی و ارتباطی را هم در نظر داشته باشید که سرعت عمل شما را فوق‌العاده بالا می‌برند و می‌توانند در رشد شما بسیار موثر باشند.
برای فراگیری و یادگیری الزاماً نباید دانشجوی دانشکاه باشید. آموزشگاه‌های آزاد و آموزش‌های آزاد شاید گزینه بهتری باشند، زیرا دقیقاً آنچه را می‌خواهید، می‌آموزید. در همین سایت آموزش‌های بسیاری در حوزه توسعه فردی و سازمانی ارائه شده که تا کنون اکثر آنها رایگان بوده‌اند، پس از این آموزش‌ها استفاده کنید، بکار بگیرید و نتیجه عالی‌اش را تجربه کنید. راههایی پیدا کنید، تا از آن طریق بتوانید خلاقیت خود را افزایش دهید. از روش هایی استفاده کنید تا هزینه ها را تا حد ممکن کاهش دهید.

راهکار برای بالا بردن سرعت عمل
امروزه سرعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این در طراحی و تکنولوژی‌های روز نیز تاثیر بسزایی داشته است. دوست داریم سریع رانندگی کنیم و همین باعث طراحی خودروهای سریع شد، کارهایی هستند که ارتباط مستقیمی با مهارتهای ما دارند. هرچه مهارتمان بیشتر باشد، به همان نسبت سرعت عمل بهتری در انجام آنها داریم. به عنوان مثال من که تجربه کمی در نجاری دارم، ممکن است قطعه چوبی که یک نجار در ۱ دقیقه و به طرز عالی برش می‌زند را در ده دقیقه، با کیفیت نه چندان مطلوب برش بزنم، چون مهارت لازم را ندارم. مهارتهایی هست که یادگیری آنها برای همه افراد لازم است. مثل مدیریت زمان، مدیریت انرژی، مدیریت مالی اینها را هر کسی باید بداند و هرچه بیشتر بکار بگیرد. تا زمانی که اهداف دقیق و مشخصی نداشته باشید بی خود و بی جهت وقت خود را از دست خواهید داد. از شاخه ای به شاخه ای دیگر پریدن نشانه نداشتن هدف مشخص است، به این ترتیب وقت شما تلف می شود. برای کارهای خود اهداف روزانه، ماهانه و سالانه مشخص کنید، می توانید آنها را در دفترچه روزانه خود یادداشت کنید. اهدافی که مشخص می کنید باید دارای یک سری ویژگی ها باشد، که در این مطلب ما شما را با ویژگی های یک هدف خوب آشنا می کنیم.. برای انجام سریع تر کارها باید زمان را تقسیم بندی کنید؛ برای هرکاری یک زمان مشخص را تعیین کنید و خود را متعهد کنید که در موعد مقرر آن را انجام دهید. بعد از مدتی می توانید برای افزایش سرعت کم کم از زمانی که برای یک کار اختصاص می دهید کم کنید اما یک باره زمان را کاهش ندهید که باعث کم شدن کیفیت یا عدم موفقیت در انجام کار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت