بسته موفقیت

وکالت تعویض پلاک خودرو چیست؟

یکی از معاملات رایج در کشور ما، معاملات خودرو بوده که دارای انواع مختلفی، همچون فروش، اجاره و صلح خودرو است. البته، در میان این معاملات، بیع خودرو یا همان قرارداد خرید و فروش خودرو، نسبت به سایر انواع معاملات خودرو، از فراوانی بیشتری برخوردار می باشد. به طور معمول، هنگامی که دو شخص، تصمیم بر خرید و فروش خودرویی می گیرند، روند انجام معامله به این صورت بوده، که ابتدا خریدار و فروشند، با حضور در بنگاه خودرو، که در عرف با عنوان نمایشگاه ماشین، شناخته می شوند، اقدام به تنظیم مبایعه نامه خودرو کرده و مبلغی نیز به عنوان بیعانه، از سوی خریدار ماشین به فروشنده پرداخت می گردد. در مرحله بعد، خریدار و فروشنده، پس از اخذ نوبت از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir، در یکی از مراکز تعویض پلاک، حاضر شده و مراحل تعویض پلاک خودرو را انجام می دهند. سپس، دو طرف، با حضور در یکی از دفاتر اسناد رسمی، ضمن پرداخت مابقی قیمت یا ثمن ماشین، سند رسمی خودرو را به خریدار منتقل کرده و با انجام این امر، روند انتقال خودرو پایان می یابد.با این وجود، گاه در مواردی، همچون مشغله کاری یکی از طرفین یا دوری مسافت، فروشنده و خریدار خودرو، این امکان را نداشته تا در یک تاریخ معین، برای تعویض پلاک در مرکز مربوطه حاضر شوند. به علاوه، دلالان خودرو نیز که خودروی خریداری شده را با هدف فروش آن به شخص دیگر، خریده اند، این امکان را نداشته که در تمام معاملات خود، برای تعویض پلاک خودرو به نام خود اقدام کنند. در این موارد، راه حل قانونی، اعطای وکالت کاری تعویض پلاک خودرو از سوی فروشنده به خریدار می باشد. بدین ترتیب، خریدار می تواند با در دست داشتن این وکالت، بدون اینکه نیاز به حضور فروشنده باشد، برای تعویض پلاک به مراکز مربوطه مراجعه کند.می توان گفت، وکالت تعویض پلاک خودرو، وکالتی کاری بوده که فروشنده خودرو به خریدار آن، اعطا نموده و به موجب آن، خریدار ماشین، می تواند بدون نیاز به حضور فروشنده، برای مراجعه به مراکز مربوطه و تعویض پلاک خودرو اقدام نماید.

گوشه ای ازروزمرگی های زندگی روی پرده زندگی سلام

برنامه زندگی سلام به تهیه کنندگی امید واحدی فر در فصل جدید برای تاثیر بیشتر مطالب برای مخاطبین با رویکردی نمایشی به روی آنتن شبکه خاوران می رود .در بخش نمایشی اتفاقات و روزمرگی گوشه از زندگی اجرا می شود و کارشناسان و مشاوران خانواده مباحث مربوط به آن را مطرح می کنند. ارائه الگوی اسلامی ـ ایرانی ، فعالیت‌های اجتماعی ـ اقتصادی زنان در رویکرد خانواده‌گرا، بررسی تاثیر اشتغال بر کیفیت زندگی زنان و رضایت مندی از زندگی آنها ، بررسی جایگاه زن وخانواده و بررسی رضایت زناشویی زنان در چرخه های مختلف زندگی مشترک از اهداف این برنامه است .این برنامه روزهای زوج ساعت ۱۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه خاوران پخش می شود. مجری: انسیه نایبی فر. دستیاران تهیه کننده علیرضا براتی، حسن اکبری. کارگردانان : مهدی مودی، باقر شاهد، محمد کاخکی. تصویر برداران : محمد بهشتی محمد عباسی، حسین شریفی نیا، حسن اکبری ، سعید رضایی، علیرضا براتی. صدابرداران: امیر زارعی ام البنین عنایتی. منشی صحنه: رضا زنگویی، خانم اریابد، حسین روئین تن.بازیگران : احمد حسینی مقدم، بی بی فاطمه حسینی، زهرا شبان ، مرتضی دهشیبی نویسندگان: فاطمه ایوبی، سمیه محسنی نیک شما هم استانی های عزیز می توانید با ارسال یکی از گزینه های زیر به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۵۶۵ رضایتمندی خود از این برنامه را اعلام نماید. ۱-بسیارخوب،۲-خوب،۳-متوسط،۴-ضعیف درسامانه ۱۶۲ آماده شنیدن پیشنهادهای شما هستیم.

ستاره تیم ملی در جام جهانی سرخ پوش شد

محمدرضا غبیشاوی ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی نوجوانان در جام جهانی هند با عقد قرارداد رسما به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست تا در لیگ بیست و دوم، در اهواز توپ بزند. غبیشاوی ۲۲ ساله و اهل آبادان است. او برای اولین بار است که به عضویت تیمی به جز نفت درآمده است. فولاد خوزستان تا این‌جای کار با علیاری، قربانی، پهلوان و آقایی قرارداد همکاری امضا کرده است. همچنین بوحمدان،عبدا… زاده و حیدریه نیز در فولاد ماندند. لوسیانو پریرا، محمدرضا عباسی، سید مهران موسوی، ساسان حسینی و سینا مریدی نیز از فولاد جدا شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت