بسته موفقیت

هکرها در کمین گوشی‌های سامسونگ

به کاربران توصیه می شود نرم افزار دستگاهشان را به طور مرتب به روزرسانی کنند. برای این منظور می توانند به قسمت تنظیمات و به روزرسانی نرم افزار مراجعه کرده و به روزرسانی های جدید را چک کنند. اگر به روزرسانی وجود داشته باشد، در صفحه دستگاه نمایش داده خواهد شد.این حفره ها توسط سرگی توشین، موسس شرکت امنیت سایبری اُوِرسکیورد افشا شده اند که مدعی است بیش از دهها مورد آسیب پذیری از این دست وجود دارد که شدتهای متفاوتی دارند. در حالی که بعضی از این آسیب پذیریها خطر کمتری داشته و به هکرها امکان می‌دهند پیامک‌های دستگاه هدف گیری شده را به سرقت ببرند، بعضی دیگر خطرناکتر هستند و اغلب نیازی به اقدامی از سوی کاربر ندارند و می توانند به هکرها اجازه دهند فایل‌های آربیتاری را دستکاری کنند.به دلیل جدی بودن این آسیب پذیری‌ها و این حقیقت که حداکثر دو ماه زمان می‌برد تا سامسونگ وصله ای برای حفره های امنیتی منتشر کند، هر دو طرف درباره جزییات بیشتر مربوط به این آسیب پذیری‌ها سکوت اختیار کرده اند بنابراین معلوم نیست کدام دستگاه‌ها یا نسخه های سیستم عامل اندروید تحت تاثیر این مشکلات قرار می‌گیرند.توشین بیش از ده‌ها آسیب پذیری در دستگاه‌های سامسونگ شناسایی کرده که چندین مورد آنها مربوط به اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده بوده و در موارد دیگر اپلیکیشن‌های شخص ثالثی را شناسایی کرد که می توانند اجازه‌های ادمین دستگاه را به دست آورده و اپلیکیشن‌های دیگر را حذف کنند.بر اساس گزارش تِک رادار، مشکل اندروید این است که برخلاف نرم‌افزار اپل، یک سیستم عامل کد باز است که تولیدکنندگان مختلف رویکردهای متفاوتی برای پروسه به روزرسانی آن دارند. سرعت ترمیم آسیب پذیریها به سازنده دستگاه و سیاست پشتیبانی وی بستگی دارد و از تولیدکننده‌ای به تولیدکننده دیگر متفاوت است.تا سال ۲۰۱۹ همه مدل‌های گلکسی سامسونگ با به روزرسانی‌های امنیتی به مدت چهار سال پشتیبانی شده اند.

روش برای کنترل اضطراب

یکی از گزینه های ثابت در راهکارهای رفع استرس و اضطراب گوش دادن به موسیقی است به خصوص موسیقی آرام بخش که در ذهن و روح شما حس خوبی ایجاد می کند پس برای شروع این مورد را در شرایطی که ذهن تان درگیر اضطراب است فراموش نکنید. هنر درمانی راه دیگری برای مقابله با اضطراب است. نقاشی تاثیرات باورنکردنی روی راحتی ما دارد اگر شما احساس ناراحتی کردید مداد خود را بردارید و شروع کنید.راه جالب دیگر برای کنترل کردن اضطراب است. مشت زدن به چیزی برای تناسب اندام و کاهش استرس است و باعث کاهش احساسات بعد می شود. احساسات ما به مردم اطراف ما بستگی دارد اگر خانه و آپارتمان ما مرتب باشد احساس خوبی به شما دست می دهد و اگر نباشد برعکس.شما با یادآوری اتفاقات خوش زندگیتان حس خوبی پیدا خواهید کرد بنابراین از تنش هایتان کم خواهد شد و آماده تغییر یا حرکت مثبت در زندگی هستید.استرس ذهن سیستم عصبی سمپاتیک را فعال می کند و سیگنال هایی به بدن می فرستد که موجب عکس العمل های استرسی شدید خواهند شد. هورمون های استرس در این عکس العمل آزاد می شوند و شما علائم فیزیکی مانند ضربان قلب شدید، نفس نفس زدن، عروق را تجربه می کنید.در این زمان با تمام توان هوا را تنفس کرده و کامل آن را خارج کنید تا سیستم عصبی پاراسماتیک فعال شود. مغز و سیستم عصبی انسان با دریافت حجم زیادی از اکسیژن هورمون هایی پخش می کنند که این هورمون ها بر استرس و احساس ناراحتی غلبه می کنند.

درباره ارگ طبس یا کهن دژ

ارگ طبس ( کهن دژ) از بناهای تاریخی این شهر است که قدمت آن به بیش از ١٠٠٠ سال پیش باز می گردد. در خصوص تاریخچه دژ بطور پراکنده در آثار تاریخی مختلف نشان از مرمت این کهن دژ دیده می شود اما اطلاعات درستی از بنای ارگ در دست نیست. گفته می شود ارگ بوسیله میرحسن خان در قرن ۸ قمری توسعه داده شده و دارای ۶ برج بوده که یکی از آنها به یاد زندانی شدن نادر میرزا به امر وی، به برج نادر میرزا مشهور بوده است. ارگ طبس حتی چند صباحی میزبان ناصرخسرو بوده است بطوریکه او در سفرنامه اش اشاراتی به این ارگ تاریخی کرده است. در خصوص این ارگ حکایت های شنیدنی زیادی وجود دارد از جمله اینکه این ارگ راه های زیرزمینی بزرگی به خارج از قلعه شهر داشته که سوار با اسب از آن عبور می کرده است و یا نادرشاه افشار، هفت دیگ طلا که حاصل لشگرکشی به هندوستان بوده است را در این ارگ پنهان کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت