بسته موفقیت

سامسونگ، آیفون ۱۲
را یک عقب‌گرد دانست

اگرچه ایفون ۱۲ به عنوان جدیدترین پرچم دار اپل از مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است اما در برخی از جوانب از گلکسی اس ۲۱ عقب مانده است. کمپانی کره‌ای سامسونگ به تازگی در قالب یک ویدیو به صورت رسمی خرید آیفون ۱۲ را برای هواداران این برند یک پسرفت دانسته است. سامسونگ و اپل با فاصله یک ماه جدیدترین پرچم دارهای خود را به بازار عرضه کردند و هواداران نیز بار دیگر درباره انتخاب بهترین گزینه میان این دو از برند مورد علاقه خود جانبداری کردند. البته به نظر می‌رسد که سامسونگ با تبلیغات جدید مقایسه‌ای خود قصد دارد تا آیفون ۱۲ را تا حدی که می‌تواند تضعیف کند. بازوی آمریکایی کمپانی سامسونگ با عرضه دو ویدیو اسم و رسم دوربین آیفون ۱۲ را به باد انتقاد گرفته است. در این ویدیو که با عنوان «پیشرفت تلفن شما نباید یک پسرفت باشد» خاطر نشان کرده است که گلکسی اس ۲۱ در بسیاری از قابلیت‌ها از آیفون ۱۲ جلوتر است. اگرچه ایفون ۱۲ به عنوان جدیدترین پرچم دار اپل از مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است اما در برخی از جوانب از گلکسی اس ۲۱ عقب مانده است. برای مثال سری گلکسی اس ۲۱ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی عرضه شده است و این در حالی است که این نرم در آیفون ۱۲ هنوز ۶۰ هرتز است. البته انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۳ پرو از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز یهره مند شود. در زمینه دوربین، گلکسی اس ۲۱ اولترا در بدنه پشتی خود از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و همین امر موجب می‌شود که این همراه هوشمند بتواند تصاویر فوق العاده با کیفیتی را به ثبت برساند. در مقابل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ایفون ۱۲ اگرچه به صورت دقیق مهندسی شده است اما نمی تواند به پای لنز گلکسی اس ۲۱ برسد. علاوه بر این گلکسی اس ۲۱ اولترا از دوربین زوم قدرتمند با امکان زوم نوری ۱۰ برابری و زوم محیطی (دیجیتال ) ۱۲۰ برابری برخوردار شده است. این در حالی است که آیفون ۱۲ پرو مکس از زوم نوری ۲.۵ برابری و زوم دیجیتال ۱۲ برابری استفاده می‌کند.

انگیزه‌های خود را پیدا کنید

در جست‌وجوی چیزهایی باشید که به شما انگیزه تلاش و کوشش می‌دهد. فکر کنید که در گذشته چه چیزهایی به شما انگیزه داده است تا تغییری در زندگی‌تان ایجاد کنید و به دنبال اهداف‌تان بروید. اگر می‌خواهید انگیزه و اشتیاق خود را تقویت کنید، باید علت انجام کارهایتان را بدانید. آیا انگیزه کارهایتان دستیابی به سود مالی بوده است؟ آیا می‌خواستید کاری را انجام بدهید تا بتوانید وضیت فعلی خود را حفظ کنید؟ یا ترس و خشم دلیل انجام برخی کارهایتان بوده است؟ اگر انگیزه‌های روشنی داشته باشید می‌توانید سریعا نگرش خود را به سمت مثبت‌اندیشی تغییر دهید. زیرا زمانی که بتوانید به خودتان برای یک هدف انگیزه بدهید، نگرش شما از قدرت درونی‌تان سرچشمه می‌گیرد، که باعث می‌شود سریع‌تر در مسیرتان حرکت کنید، بیشتر بخندید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، که تمام اینها در نهایت موجب خواهد شد که موفقیت‌های بیشتری به دست آورید. الگوهایی برای خود انتخاب کنید که به تجسم اهدافتان کمک کند تا برای رسیدن به آنها، مهارت‌های خود را افزایش دهید. برای حفظ نگرش مثبت و مشتاقانه، الگوهایی برای موفقیت خلق کنید و مدام درباره آنها فکر کنید. هرچقدر عمیق‌تر به تحقق یک هدف باور داشته باشید، احتمال بیشتری برای محقق شدن آن وجود دارد. این نوع تمرین ذهنی، باعث مثبت‌اندیشی شما می‌شود و شما را به سمت دستیابی به موفقیت سوق می‌دهد. من معتقدم که شما به شکل طبیعی برای آنچه که تجسم می‌کنید، تلاش خواهید کرد.

روستای چاج

«روستای چاج»، روستایی در دهستان باقران از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی است. این روستا، در محل تقاطع دره خراشاد و دشت خراشاد قرار گرفته و فاصله آن از مرکز استان ۲۱ کیلومتر است. روستای چاج از سمت غرب به روستای خراشاد و نصرآباد، از سمت شرق به روستای نوفرست، و از سمت جنوب به جاده اصلی بیرجند – زاهدان وصل می شود. در لغت نامه دهخدا این روستا این چنین معرفی شده است: «دهی از دهستان نهارجانات بخش حومه شهرستان بیرجند ۳۰ هزارگزی جنوب خاوری بیرجند. دامنه معتدل با ۵۲۱ تن سکنه، آب آن از قنات تامین می شود. محصول آنجا غلات و پنبه و زعفران و ابریشم، شغل اهالی زراعت و قالی بافی، راه آن مالرو است. کلاته های نو، زنج، ابوطالب حسن یزدی، تاج کوه جزء این ده است». چاج همان «چاچ» بوده است یعنی نام قدیمی شهر تاشکند، پایتخت کنونی کشور ازبکستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت