بسته موفقیت

افزایش سرعت لپ‌تاپ

لپ تاپ شما ممکن است کند شده باشد و به خوبی گذشته عمل نکند. این امری طبیعی است! با گذشت زمان و استفاده هایی که از آن کرده اید و کارهایی که از آن کشیده اید، برنامه هایی که نصب کردید، بازی های هیجان انگیزی که بر روی لپ تاپ اجرا کردید و بسیاری از موارد دیگر باعث شده سیستم شما اصطلاحا پیر و از کار افتاده شود. مایکروسافت روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که به کاربران ورد اجازه می‌دهد تا اسناد مختلف را به آسانی و با سرعت بیشتری ایجاد کنند. گزارش‌های ارائه شده از برنامه‌های جدید مایکروسافت حاکی از آن است که نرم افزار ورد به زودی قابلیت حدس کلمات جدیدی را در یافت خواهد کرد که به منظور تشخیص کلمه‌‌ای که فرد قصد نوشتن آن را دارد، ایجاد خواهد شد.به این ترتیب این سیستم با استفاده از امکان حدس کلمات به صورت همزمان می‌تواند کلمه کاملی که کاربر بخشی حروف آن را تایپ کرده است تشخیص بدهد. نمایش این کلمات حدس زده شده تا زمانی که کلمه به صورت کامل تایپ شده یا با استفاده از کلید‌های TAB یا ESC تایید یا رد شوند، ادامه خواهد داشت.مایکروسافت در این رابطه مدعی شده است که این سرویس با یادگرفتن استایل نوشتاری و ترجیحات زبانی هر فرد در طول زمان بهبود می‌یابد و به کاهش خطاهای املایی یا گرامری کمک شایانی می‌کند. این قابلیت هنوز تکمیل نشده است اما انتظار می‌رود که کاربران ویندوز تا پایان ماه آینده به آن دسترسی داشته باشند اما هنوز مشخیص نیست که نسخه‌های تحت وب یا مک چه زمان از آن بهره مند می‌شوند مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه جدید مایکروسافت آفیس به نام آفیس ۲۰۲۱ در نیمه دوم سال جاری میلادی با شماری از به روز رسانی‌های جدید برای کاربران در سراسر جهان عرضه خواهد شد. علاوه بر این نسخه مناسب شرکت‌ها و مصرف کننده‌ها در این بسته نرم افزاری از هم جدا شده‌اند.همچنین مایکروسافت تایید کرده است که به مدت ۵ سال از آفیس ۲۰۲۱ پشتیبانی خواهد کرد و به هیچ عنوان قصد ندارد که قیمت در نظر گرفته شده برای خرید بسته آفیس را نسخه تغییر بدهد.

درخت، آرامش بخش روح و روان

در کشور ما روز درختکاری در ۱۵ اسفند هر سال برگزار می شود و مردم با حضور در پارک ها، جنگل ها و اقصی نقاط شهر اقدام به کاشت نهال های جوان می کنند. ایرانی ها هر سال با کاشت درخت به استقبال سال نو رفته و در واقع با این کار نمادین در آستانه بهار زندگی را به زمین باز می گردانند. مطاالعات نشان
می دهد مشاهده روزانه درختان در خیابان ممکن است نیاز به داروهای ضدافسردگی را کاهش دهد.
درختان کاشت درخت در خیابان های شهرها ممکن است یک راه حل مبتنی بر طبیعت در برنامه ریزی شهری برای کاهش خطر افسردگی باشد.در حال حاضر افسردگی، به ویژه در مناطق شهری، بیش از هر زمان دیگری در حال افزایش است. مطالعات نشان می دهد که فضای سبز شهری برای افرادی که از سلامت روانی رنج می برند فواید مثبتی دارد.تیم تحقیق از دانشگاه لایپزیگ آلمان به مطالعه این موضوع پرداختند که چگونه تعداد و نوع درختان خیابان ها و نزدیکی آنها با محل سکونت با تعداد داروهای ضد افسردگی تجویز شده ارتباط دارد.وجود تعداد بیشتر درخت در اطراف خانه (کمتر از ۱۰۰ متر) با کاهش تجویز داروهای ضدافسردگی همراه بود. دکتر «ملیسا مارسل»
در این باره می گوید: «یافته های ما نشان می دهد که وجود درختان خیابانی می تواند به رفع شکاف
نابرابریهای بهداشتی بین گروه های مختلف اقتصادی کمک کنند. این خبر خوبی است زیرا دسترسی به درختان خیابانی نسبتاً آسان است و بدون تلاش برای برنامه ریزی زیاد می توان تعداد آنها را افزایش داد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت