بسته موفقیت

نشانه های نیاز به مشاوره روانشناسی

از انجام کارهایی که قبلا عاشق انجام دادنشان بودید دیگر لذت نمی برید. شما یک بار در هفته با بهترین دوست خود اسکیت می کنید. در طول زمان، یا شاید ناگهان، او دیگرعلاقه مند نیست. وقتی او از او میپرسد چرا ، نمی داند. او بی تفاوت به نظر می رسد این که آیا یک بحران
باعث بی علاقگی او شده یا خیر . این نشانه ای است که او ممکن است نیاز به درمان داشته باشد. بهتر است قبل از شروع اختلالات بیشتر با یک مشاور مشورت کند .درمانگران، مشاوران و روانشناسان فقط برای کمک به افراد مبتلا به بیماری روانی نیستند. مردم اغلب برای کمک به تغییرات بزرگی در زندگی خود به آنها نیاز دارند. این می تواند یک طلاق بعد از هشت سال زندگی مشترک ، ترک یا تغییر در شغل و حرفه تان و یا از دست دادن یکی از عزیزانتان باشد. دوستان و اعضای خانواده ممکن است فکر کنند مشاوره روانشناسی فقط برای “افراد دیوانه”است . این وظیفه شماست که این تصور غلط را از بین ببرید.اگر دوست شما هرگز قبلا مواد مخدر مصرف نکرده است ، در حال حاضر به طور منظم درپی استفاده از این گونه مواد است ، به دنبال کمک به او باشید. این ها نشانه هایی روشن است که فرد به کمک نیاز دارد .پست کردن بیش از حد سلفی یا گریه کردن برای کمک در شبکه های اجتماعی، اغلب بیش از یک ناراحتی معمولی است. این علامت کسی است که ممکن است نیاز به کمک حرفه ای داشته باشد. شبکه های اجتماعی اختلالات شخصیت را افزایش می دهند و باعث استرس های غیر ضروری می شوند.. اگر فردی با داستان مشابهی را می شناسید، به او بگویید که درمان های روانی را در نظر بگیرد. بیماری روحی می تواند عواقب جسمی نیز داشته باشد ، پزشکان قادر به تشخیص آن نیستند. آگاهی شما می تواند آنها را نجات دهد! بین درون گرایی و انزواطلبی تفاوت وجود دارد. مردم مجبور نیستند تمام وقت را دربیرون و در محیط های اجتماعی بگذرانند اما زمانی که تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که تنها هستند و از دیگران بدور، نشانه ای مضر است.

راه ساده برای خوشحال بودن در زندگی

خبر خوب این است که همیشه فرصت هایی تازه برای خوشحال بودن وجود دارد. زندگی را مثل ایستگاه مرکزی قطار تصور کنید، جایی که زمان های شاد تمام مدت و بدون توقف از راه می رسند. به احتمال فراوان فرصت شاد بودن از پیش رسیده است. بعضی وقت ها صاف جلوی شما قرار دارد. به هر دلیلی، شما قادر نیستید که توجه خود را معطوف آن کند و قدر آن را بدانید.شما می توانید خوشحالی را همین حالا به زندگی خود اضافه کنید. تنها چند فعالیت ساده تولید کننده سروتونین می تواند استرس را کاهش دهد و انتظار برای آرمان شهر مورد نظرتان را آسان تر کند. یکی از مطمئن ترین راه ها برای اینکه از زمان خودمراقبتی خود بهره ببرید این است که در مورد مسائل متفرقه استرس نداشته باشید. به دور و بر خودتان نظم دهید تا زمانی که به خود اختصاص داده اید نهایت اثربخشی را برایتان داشته باشد.یکی از مطمئن ترین راه ها برای اینکه از زمان خودمراقبتی خود بهره ببرید این است که در مورد مسائل متفرقه استرس نداشته باشید. به دور و بر خودتان نظم دهید تا زمانی که به خود اختصاص داده اید نهایت اثربخشی را برایتان داشته باشد.همه ما آن ها را داریم؛ آن لحظه ها یا چیزهای کوچکی که اغلب نادیده گرفته می شوند چرا که فکر می کنیم یا کم اهمیت هستند، یا اینکه آن ها را امری بدیهی فرض می کنیم چون در فرهنگی زندگی می کنیم که دستاوردهای بزرگ را جشن می گیرد. ولی اگر خودمان را عادت دهیم که از آن چیزهای کوچک استقبال کنیم و آن ها را جشن بگیریم چطور؟

باغ بهلگرد

در یک کیلومتری روستای بهلگرد و ۱۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد و با قدمتی که به دوره قاجار بازمی‌گردد، از جاهای دیدنی بیرجند است. این اثر در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۷۸ با شماره ثبت ۲۳۶۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. دو باغ، دو عمارت، یک اصطبل، سکونتگاه خدمه و یک یخدان طبیعی اجزای تشکیل‌دهنده این مجموعه هستند. این عمارت روی چهار ستون آجری و مدور ساخته شده که چشم‌گیر‌‌ترین تزیینات بنا نیز به‌شمار می‌روند و در کل تجملات و تزیینات چندانی در ساخت آن به کار نرفته و نسبت به دیگر باغ‌‌های بیرجند ساده و بی‌پیرایه‌تر جلوه می‌کند. دو باغ مجزا از هم که یکی از آنها اصلی‌تر بوده و به بیرون راه دارد، باغ بیرونی و باغ کوچک‌تر نیز باغ درونی گفته می‌شود. حوض‌‌های آبی هم که از اصول معماری ایرانی تبعیت می‌کنند، در وسط این دو باغ تعبیه شده‌اند. در مرکز باغ نیز استخری چهارضلعی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت