بسته موفقیت

استفاده از سرمایه‌گذاری‌های پربازده

سرمایه‌گذاری‌های پربازده نسبت به اوراق خزانه با نرخ سود بسیار اندک، دارای ریسک بیش‌تری هستند، ولی به این معنی نیست که نمی‌توانید سودی از آن کسب کنید.هر قدر جوان‌تر باشید، قمار کردن در سرمایه‌گذاری‌های واقعیِ پربازده برای‌تان امن‌تر است، زیرا در صورت برخورد با ضرر و زیان، زمانِ کافی برای بازیابی خودتان خواهید داشت. لطفا دقت کنید این نوع سرمایه‌گذاری برای آدم‌هایی که پس‌انداز اندکی دارند و نمی‌خواهند همه چیزشان را سرمایه‌گذاری کنند مناسب نیست. اگر ۱۰ تا ۲۰ درصد پس‌اندازتان را در سرمایه‌گذاری‌های پربازده با پیشینه‌ی نسبتا مطمئن وارد کنید، در آخر می‌توانید نسبت به راههای امن‌تر به سود بیش‌تری دست یابید.گاهی لازم است خطر ریسک را بپذیرید.

شهادت حضرت زهرا (س) به روایتی

چگونگی شهادت حضرت فاطمه و ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی (ع) از سوالات بسیار مهمی است که در اذهان بسیاری از افراد نقش بسته است،آیا چنان که شیعیان می‏گویند به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او و فرزندش گردید یا خیر؟
حضرت فاطمه زهرا (س) در روز ۲۰ جمادی الثانی سال پنجم پس از بعثت در مکه مکرمه به دنیا آمد و ۱۳ جمادی الاولی (به روایتی) یا سوم جمادی الثانی سال یازدهم هجری، و در سن ۱۸ سالگی در مدینه منوره به شهادت رسید.حضرت فاطمه زهرا (س) دختر گرامی حضرت خاتم الانبیاء محمدبن ‌عبدالله و حضرت خدیجه کبری (س) دختر خویلد، همسر مکرمه حضرت امام علی (ع) و مادر ارجمند حضرت امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و حضرت زینب کبری (س) است.پدر بزرگوارش خاتم پیامبران الهی و برترین مخلوق خداوند، و مادرش خدیجه، از زنان بزرگ، شریف و ثروتمند قریش و نخستین بانویی بود که به اسلام گروید و تمامی ثروت و دارایی خود را برای خدمت به اسلام و مسلمانان صرف کرد. خدیجه در دوران جاهلیت و دوران پیش از ظهور اسلام نیز به پاکدامنی مشهور بود، تا جایی که از او به طاهره (پاکیزه) یاد می‌شد. به روایت مشهورتری در سن ۱۸ سالگی و ۹۵ روز پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) مطابق با روز سه شنبه سوم جمادی الثانی است.بنابر وصیت خویش شبانه و به صورت پنهانی دفن گردید، به طوری که محل قبر شریفش نیز نامعلوم است.

عادت های کاری که باید در آغوش بگیرید
وقت شناسی در قرار ملاقات هایی که با مشتریان دارید، نشان دهنده ی احترام شما به آن هاست. برعکس اگر ما آن ها را تا رسیدن خودمان به قرارملاقات منتظر نگه داریم تأثیر منفی برجای می گذارد و به مشتریان بی احترامی می شود. اگر شما این عادت خوب را در خود تقویت کنید امتیازهای زیادی کسب خواهید کرد. همواره زمانی که به مشتری قول داده اید که به او تلفن خواهید زد این کار را بکنید، حتی اگر مجبورید به آن ها بگویید که هنوز اطلاعات لازم را به دست نیاورده اید و بعداً به آن ها تلفن خواهید زد. بعضی اوقات به دلیل خوش بینی مایل هستید که خواسته مشتری را اجابت کنید و در این راه به او قولی می دهید که انجام دادنش دشوار است. وقتی به مشتری قولی می دهید در ذهن او انتظاری ایجاد می کنید که امکان تحققش مشکل است. در این شرایط بهترین روش این است که به مشتری وعده ای بدهید که مطمئن هستید انجام می شود، نه اینکه امیدوارید انجام شود. این عادت را در خود تقویت کنید که برای راه انداختن کار مشتری تلاش بیشتری باید انجام داد. باکارهای کوچک اضافی برای مشتری، خدمات دهی شما به یاد خواهد ماند و شرکت شما از رقیبانش پیشی خواهد گرفت. در مواقعی که نمی توانید در حدی که مشتری مایل است برایش کار انجام دهید و شرایط طوری است که نمی توانید به خواسته ی مشتری جواب مثبت دهید و مجبورید به او جواب منفی (نه) بدهید، بعضی اوقات پیش می آید که روحیه ی شما برای برخورد با مشتری خوب نیست. در این گونه مواقع پروراندن عادت ابراز همگامی با مشتری مهم است. منظور از همگامی درک نقطه نظرات مشتری است بدون توجه به اینکه شما با آن موافق باشید یا نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت