بسته موفقیت

روز خود را با انرژی مثبت شروع کنید

فعالیتی انجام دهید که باعث تقویت روحیه شما شود. این کار می‌تواند هرچیزی باشد؛ هر فعالیتی که به شما احساس مثبت بودن را بدهد. مانند رفتن به کلاس زومبا در اول صبح یا گوش کردن به یک موسیقی عالی در حالی که برای رفتن به سرکار آماده می‌شوید. لیستی از موسیقی‌های شاد را فراهم کنید که لبخند را بر لبانتان می‌آورد و به شما انرژی می‌دهد. برای بسیاری از افراد این ها آهنگ‌هایی هستند که با آن ها بزرگ شد‌ه اند. نوستالژی، راهی برای ایجاد احساس شادی بیشتر است. بنابراین ایده خوبی است که لیست موسیقی‌های خود را از آهنگ‌های قدیمی و خاطره‌انگیز پر کنید.

روز جهانی گردشگری مبارک!

سال‌هاست که روز ۲۷ سپتامبر مصادف با ۵ مهر به عنوان روز جهانی گردشگری نام‌گذاری شده است. امسال هم مانند گذشته این روز در گوشه و کنار جهان گرامی داشته می‌شود. در سال ۲۰۱۸ شهر بوداپست، پایتخت مجارستان میزبانی مراسم اصلی این روز را بر عهده دارد.حقیقت این است امروزه گردشگری یکی از پرسودترین صنایع دنیا به شمار می‌آید و از اهمیت زیادی برخوردار شده است. حالا هر دولتی تلاش می‌کند تا با استفاده از منابع کشورش گردشگران بیشتری را به سمت خود بکشاند و میزان درآمدش را بالا ببرد. چند سالی‌ست سازمان جهانی جهانگردی تاسیس شده و در بهبود چگونگی پیشرفت این صنعت به دولتمردان یاری می‌رساند و به حل مشکلات موجود در این صنعت می‌پردازد. امروز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی گردشگری کمی بیشتر شما را با این روز و ویژگی‌ها و شعارهایش آشنا می‌کنیم. در ادامه همراه لست سکند بمانید تا از شعار امسال رونمایی کنیم. انتخاب ۲۷ سپتامبر برای گرامی‌داشت روز جهانی گردشگری دلیل خاصی دارد. در این روز، فصل سفر به نیم‌کره‌ی جنوبی آغاز شده و فصل سفر به نیم‌کره‌ی شمالی پایان می‌یابد. این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از مردم در سراسر دنیا در چنین روزی به سفر و گشت‌وگذار بیندیشند. در سال ۱۹۸۰ میلادی، سازمان جهانی گردشگری روز ۲۷ سپتامبر را به عنوان روز جهانی گردشگری انتخاب کرد و این موضوع نقطه‌ی عطفی در این صنعت شد.

استعدادهای فرزندتان را در مسیر صحیح هدایت کنید

هنگامی که فردی انتقاد نابه جایی از شما می کند یا صحبت ناخوشایندی به شما می زند، بهترین راه این است که آنرا فراموش کنید. این را در ذهن تان داشته باشید که گاهی حرف ها بی قصد و نیت قبلی و قلبی گفته می شوند؛ ولی اگر به نظرتان شخص مقابل تان با اگاهی کامل و نیت قلبی صحبت نامناسبی کرده باز به خاطر داشته باشید که شما با تمرین بخشش و فراموشی به شخصی قدرتمند تر بدل می شوید.درصورتی که ذهن تان را درگیر این بحث ها نگه دارید، انرژی منفی زیادی در وجودتان شکل
می گیرد که به حس نفرت، کینه و حتی تصمیم انتقام جویی می رسد. این حس ها مانع درک خوشحالی هستند. از لحظه به لحظه زندگی خویش لذت ببرید و اتفاقات قشنگ کوچک مثل وزش در یک روز دارای نسیم خنک، تماشای غروب خورشید و گوش سپردن به صدای اواز پرنده ها را نادیده نگیرید. مطالعات نشان میدهند هنگامی که از همیشه خوشحال تریم که کنار کسانی باشیم که خوشحال هستند، به آن هایی بچسبید که شاد هستند و خوشحالی را به شما انتقال می دهند.
حتی چنانچه احساس خوشایندی نداشته باشد، دوباره تغییر یکی از چیزهایی است که میتوانید به آن تکیه کنید. تغییر رخ خواهد داد، پس برای احتمال وقوع آن برنامه ریزی کنید و برای این تجربه آماده باشید.هر چیزی امکان دارد اتفاق بیفتد. درست هنگامی که فکر می کنید همه چیز دارید، ناگهان امکان دارد در عرض یک هفته از محل کارتان اخراج شوید، خانه تان را از دست بدهید، تصادف کنید یا حتی کشورتان درگیر جنگ شود. این چیزها سبب ناراحتی و افسردگی میشوند ، ولی نباید بگذارید این شرایط زیاد طول بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت