بسته سلامت

استفاده از پتو در تابستان!

برخی در تابستان هم از پتو استفاده می کنند. ما انسان ها موجودات خون گرمی هستیم، یعنی بدن ما دمای داخلی خودش را تنظیم می کند و همین موضوع است که به ما کمک می کند گرم بمانیم. با این حال، وقتی به خواب عمیق فرو برویم، دیگر کنترل همه چیز را از دست می دهیم، اینجا است که از چیزهایی که در اطراف مان وجود دارد کمک می گیریم. استفاده از پتو به بدن ما کمک می کند دمایی که نیاز داریم را تنظیم و حفظ کند.

تعریق بدن بر اثر کم آبی بدن

بدن شما باید مرتبا عرق کند تا سالم بمانید. و برای عرق کردن هم به آب نیاز دارد. عرق از حدودا ۹۵درصد آب تشکیل شده، بنابراین اگر به اندازه کافی آب دریافت نکنید این احتمال وجود دارد که با عوارض ناخوشایندی مواجه شوید. وقتی دمای بدن تان بالا می رود، یا ورزش می کنید، بدن تان نیاز به عرق کردن دارد تا مانع از دمای بیش از حدش شود. البته برای عرق کردن هم لازم است که آب کافی داشته باشید.

درمان های طبیعی برای دندان ها

روش های درمانی برای درمان بیماری های دهان و دندان از جمله درمان های طبی استفاده شده است. بر اساس یک مطالعه ۲۰۱۵، برخی از راه های طبیعی که مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: میخک، برگ گواوا، پوست انبه، گلابی و پوست آن،‌ برگ سیب زمینی شیرین، برگ های آفتابگردان، برگ توتون و تنباکو و سیر
قبل از استفاده از داروهای طبیعی، با پزشک و دندانپزشک خود صحبت کنید.

دستگاه‌ تصفیه کننده آب کاهنده منیزیم

آب سخت می‌تواند موجب رسوب مواد معدنی در لوله‌ها و شیرآلات شود، از این رو، افراد بسیاری از دستگاه‌های تصفیه و نرم کننده آب استفاده می‌کنند. اما زمانی که این کار را انجام می‌دهید ممکن است یکی از منابع چشمگیر منیزیم را از دست بدهید. نتایج یک مطالعه نشان داد که ۲ لیتر آب شیر در برخی نقاط می‌تواند تا ۳۰ درصد از نیاز روزانه به منیزیم برای برخی بزرگسالان را تامین کند. از منابع دیگر کمبود آن را تامین کنید.

بیماری‌های چشم

برخی شرایط می‌توانند در بینایی ما مشکل ایجاد کرده و به بروز مشکلات تعادلی منجر شوند با این وجود، در صورت مختل شدن بینایی، چشم‌ها خود می‌توانند دروازه‌ای برای سرگیجه و فقدان تعادل باشند. در صورت بروز مشکل در بینایی یا حتی تمرکز ممکن است به راحتی تعادل خود را از دست بدهید. گاهی اوقات راه‌حل به سادگی استفاده از عینکی جدید است، در بیشتر موارد، تشخیص زودهنگام به درمان موفقیت آمیز منتج می‌شود.

دور این خوراکی ها را خط بکشید
اکثر آب میوه ها، فاقد میوه واقعی و سرشار از طعم دهنده های مصنوعی هستند. در واقع، آن ها اغلب به میزان زیادی فرآوری شده و پر از قند هستند که نقش اصلی در افزایش وزن را ایفا می کنند. یک مطالعه نشان داده که شواهد علمی کافی برای تأیید این امر وجود دارد که کاهش مصرف نوشیدنی های شیرین شده با شکر باعث کاهش شیوع چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی می شود. مصرف بیش از حد آب میوه با افزایش خطر چاقی در کودکان همراه است.همه ما می دانیم که مصرف شیرینی شکلاتی با افزایش وزن بیشتر در آینده همراه است. این بدان معناست که قطع خوراکی هایی مانند آب نبات و شکلات منجر به افزایش وزن می شود. این موضوع به مرور زمان باعث می شود قند خون شما نیز افزایش پیدا کند.

چرا آمار کرونا با وجود اجباری شدن ماسک همچنان بالاست؟

مردم تا جایی می‌توانند و برایشان امکان دارد تمام ترددهای و فعالیت‌‎های غیرضروری خود را متوقف کنند. شرایط اکنون خاص است و در روزهای گذشته بالاترین میزان مرگ و میر را داشتیم که این شرایط را به نحوی تغییر می‌دهد که نسبت به این مساله نگران باشیم. بسیاری از افراد در فضاهای دوستانه و سربسته دورهم جمع می‌شوند، ماسک خود را برمی‌دارند یا خیلی از افراد در جلسات ماسک‌ها را برمی‌دارند، این مساله با درنظر گرفتن اینکه بسیاری از افراد بدون داشتن علامت خاصی ناقل کرونا هستند، بسیار نگران کننده است. اگر می‌خواهیم که شاهد ابتلای کمتری از شهروندانمان به کرونا باشیم، هر کدام از ما باید در ابتدا تلاش کنیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت