بسته سلامت

آجیل ها میان وعده خوب

به جای میان وعده های فرآوری شده و شیرینی ها ، تعداد انگشت شماری از آجیل خام یا بو داده را انتخاب کنید ، که دارای ویتامین زیاد است و به عملکرد مغز ما کمک می کند. به دلیل ترکیباتی مانند چربی های سالم ، فیبر و
آنتی اکسیدان ها ، به سلامتی کلی ما کمک می کنند. شما همچنین می توانید سعی کنید آجیل و انواع توت ها را مخلوط کرده و یک میان وعده تقویت کننده مغز بسازید.

کاهش آلودگی با غذاها ی ارگانیک

چیزهایی را که به صورت محلی تهیه می شوند مانند سبزیجات، گوشت بخورید. این بدان معنی است که آنها برای رسیدن به شما نیازی به حمل و نقل ندارند ( این نیز باعث ایجاد تفاوت بزرگی برای اقتصاد محلی شما نیز می شود ، که می تواند در دراز مدت حتی به شما کمک کند). استفاده از آب سرد برای شستن لباس ها به جای آب گرم به کاهش آلودگی کمک می کند زیرا در صورت استفاده از آب گرم باید از آبگرمکن. استفاده کنید.

این غذاها را حذف کنید

کالباس، نان‌های سفید، پنیر، سیب زمینی سرخ کرده و هات داگ‌ها را از لیست منوی روزانه خود حذف کنید. اول از همه، لازم است که کالباس و سوسیس را حذف کنید، که اغلب “مقدار زیادی چربی، نمک و رنگ به این غذا‌ها اضافه می‌شود”. استفاده زیاد از چنین محصولاتی می‌تواند اختلالات جدی در عملکرد کلیه‌ها و کبد ایجاد کند و همچنین بر خاصیت ارتجاعی پوست تأثیر بگذارد.

فواید مصرف هسته انگور

هسته انگور دارای پلی‌فنول‌های بسیار قوی است که می‌توانند باعث کاهش قابل توجه التهاب و استرس اکسیداتیو در بدن شوند. ترکیبات آنتی‌اکسیدانی موجود در هسته انگور به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن و سندرم متابولیک هم کمک می‌کنند. افرادی که به‌طور منظم انگور را با هسته‌اش می‌خورند، کمتر با خطر افزایش قند خون، افزایش کلسترول خون و افزایش فشار خون روبه‌رو می‌شوند.

راز طول عمر بیشتر

راز طول عمر بیشتر، عدم استعمال سیگار و داشتن فعالیت های اجتماعی در سنین سالمندی است. نتایج نشان داد مشارکت اجتماعی و حضور در فعالیت‌های اجتماعی در هرگروه سنی مفید است. شواهد قبلی نشان داده بودند که ورزش موجب بهبود سلامت و افزایش طول عمر می‌شود اما مطالعه جدید نشان می‌دهد در بین گروه‌های دارای تحرک فیزیکی بالا، حضور در فعالیت‌های اجتماعی هم بسیار در کاهش ریسک ابتلاء به زوال عقل مؤثر است.

کمتر از ۷ دقیقه یک ایرانی در دام مرگ کرونا
کووید ۱۹ شوخی بردار نیست، اما عده‌ای بدون توجه به هشدار‌های بهداشتی، مشغول انتقال این ویروس هستند.در شرایطی که براساس آمار‌ها هر ۷ دقیقه یک نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا در کشور جان می‌دهد، مردم باید توصیه کارشناسان، پزشکان، پرستاران و مسئولان در زمینه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند تا جلوی افزایش کشتار این ویروس گرفته شود.کووید ۱۹ شوخی بردار نیست و به راحتی می‌تواند جان افراد را بدون این که خودشان متوجه شوند، بگیرد. ویروس کرونا با تمام بیماری‌هایی که تاکنون می‌شناختیم فرق دارد حتی می‌توان گفت که از سرطان هم خطرناک‌تر است.با وجود چنین آمار ترسناکی برخی همچنان به نکات بهداشتی توجهی نداشته و اصلا قضیه را جدی نمی‌گیرند.‌‌‌‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت