بسته سلامت

کاهش ابتلا به دیابت با آلبالو

کورستین نوعی آنتی اکسیدان مهم در آلبالو است که با تنظیم میزان انسولین و گلوکز خون می‌تواند باعث کاهش قند خون بالا در افراد مبتلا به دیابت نوع دو شود. آلبالو همچنین می‌تواند از ابتلا به دیابت در افرادی که در معرض خطر هستند، پیشگیری کند. مطالعات نشان داده که آنتوسیانین‌های موجود در آلبالو تازه باعث کاهش قند خون ناشتا در افراد مبتلا به دیابت می‌شود. تا فصل این میوه تمام نشده بیماری قند خون را با آن درمان کنید

مصرف کاسنی برای تصفیه خون

از خواص دارویی گیاه کاسنی می توان به تصفیه کننده خون ، تقویت کننده قلب ، کبد ، کلیه و معده اشاره کرد.اما بیشترین اثر دیده شده از کاسنی در مطالعات بالینی مربوط به اثر محافظت کبد می باشد. در طب ایرانی ازکاسنی برای کمک به درمان کبد چرب، یبوست، نقرس، رماتیسم استفاده می شود. همچنین باعث کاهش قند خون و از بین رفتن انگل های روده ای و قارچی می شود. از مصرف کاسنی در دوران بارداری باید اجتناب کرد.

اصلی ترین دلایل کمر درد

نشستن و ایستادن خمیده و بلند کردن اجسام با حالت خمیده اغلب موارد خطرناکی هستند. این دیدگاه به طور گسترده توسط افراد مبتلا به کمردرد و سالم و همچنین پزشکان در هر دو بخش بهداشت حرفه ای و مراقبت های اولیه وجود دارد و تحقیقات نشان داد که با کمال تعجب، شواهدی در وجود رابطه قوی بین وضعیت بدنی خوب و کمردرد وجود ندارد. اگر کسی دارای احساس خستگی باشد، باید بیشتر از دیگران برای کمر درد نگران شود.

بهترین مسکن طبیعی التهاب چشم

گل گندم بهترین مسکن ورم و التهاب چشم است و در تمام حالات تحریک چشم، قرمزی. اگر این دم کرده را با گلاب مخلوط کنید در ظرف چند دقیقه خستگی خستگی چشم را از بین می برد و حالات شادابی به نگاه می بخشد. استفاده ازگیاهان دارویی مانند بابونه آویشن و همچنین نیز میوه و سبزیجات در رفع گل مژه کاربرد خوبی دارند.گیاه درمان گرها دو رویکرد درمانی برای گل مژه دارند گیاهان آنتی بیوتیکی با عفونت مقابله می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت