بسته سلامت

این نوشیدنی منبع آهن است

بر خلاف چای معمولی که مصرف زیاد آن باعث دفع آهن می‌شود، چای ترش خود یکی از منابع غنی آهن به شمار می‌آید. در طب سنتی از چای ترش برای درمان فشارخون بالا، بیماری‌های کبد و تب استفاده می‌شود و خواص درمانی بسیاری دارد همچین جالب است بدانید نوشیدن این چای پیش از مصرف استامینوفن، می تواند تأثیر استامینوفن در بدن را سریع‌تر از بین ببرد. در بسیاری از مناطق دنیا به صورت نوشیدنی گرم یا سرد مصرف می‌شود.

فواید خوردن روزانه انگور

افزودن انگور بیشتر به یک رژیم غذایی غربی پرچرب می‌تواند خطر ابتلاء به بیماری کبد چرب را کاهش داده و طول عمر را افزایش دهد. بیماری کبد چرب می‌تواند منجر به سیروز کبدی و در نهایت سرطان کبد شود. با توجه به یافته‌های مطالعه، انگور در سفره ممکن است نقش مهمی در کاهش بروز بیماری کبد چرب و عوارض کُشنده آن داشته باشد. مصرف انگور می تواند نقش موثری در تقویت سیستم دفاعی آنتی اکسیدانی بدن داشته باشد.

خواب راحت شبانه با کیوی و سویا

این میوه ممکن است جز میان وعده های قبل از خواب باشد؛ هنگامی که افراد دو ساعت قبل ازخواب ۲عدد کیوی بخورند تقریبا بیشتر می خوابند. کیوی غنی از ویتامین ث و ای، سروتونین و اسید فولیک هستند که همه آن ها به شما کمک می کنند خوب بخوابید . غذاهایی که با سویا درست می شوند ، غنی از ایزوفلاون ها هستند. این ترکیبات، تولید سروتونین که یک ماده شیمیایی مغز است و چرخه خواب را تحت تاثیر قرار می دهد را افزایش می دهند

علایم فشار خون پایین

در فشارخون پایین خون‌رسانی به مغز کاهش و موجب احساس ضعف و خستگی و سرگیجه در بیمار می‌شود. سرگیجه، احساس خستگی، سبکی سر، رطوبت و سردی دست‌ها، تهوع و استفراغ از شایع‌ترین علائم فشارخون پایین است که سرگیجه در همه آنها شایع‌تر است.کم‌آبی و قرارگرفتن در معرض گرما به‌ویژه در افراد مسن، مصرف برخی داروها و بیماری‌های غدد پاراتیروئیدی و فوق‌کلیوی از علت‌های بروز فشارخون پایین هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت