بسته سلامت

چرا اصلا نباید غروب آفتاب خوابید؟

خواب دم غروب آفتاب موجب افسردگی، سکته و حملات تشنجی می شود. بیشترین سکته های مغزی در خواب اتفاق می افتد و بیشتر این سکته ها نزدیک غروب آفتاب اتفاق می افتد. خواب روز بیماری هایی ناشی از غلبه رطوبت در بدن مانند درد مفاصل را افزایش می دهد همچنین افراد دچار ترشحات پشت حلق خواب روز برایشان بیماری زاست. خواب روز موجب سستی بدن، کسالت، کند ذهنی، کاهش اشتها، بوی بد دهان می شود.

فواید عالی انگور برای طراوت پوست

مالیدن آب انگور به صورت موجب طراوت پوست و روشنی چهره می شود. روغن هسته انگور ضد یبوست است.غوره انگور در درمان ورم مخاط دهان و نرمی لثه ها موثر است. آب غوره برای درمان چاقی مفرط مفید بوده و به دلیل دارا بودن تارتارات پتاسیم در درمان رماتیسم و سیاتیک کاربرد دارد. آب غوره کبد را تقویت کرده ، مسکن و ضد درد است . غرغره کردن با آب غوره موجب بهبودی گلو درد و ورم گلو می شود.

گل ختمی موثر در کاهش فشار خون

همان‌طور که از نام فشار خون پیداست، این بیماری فشار خون در رگ‌های خونی را افزایش می‌دهد و فشار زیادی بر قلب وارد می‌کند که درنهایت با افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته قلبی همراه خواهد بود. اما دمنوش گل ختمی به‌طور سنتی برای کاهش فشار خون کاربرد داشته است و از این نظر می‌تواند به شما کمک کند. مطالعات هم نشان داده‌اند که عصاره گل ختمی می‌تواند برای مقابله با فشار خون بالا موثر باشد.‌‌‌‌‌‌‌

تاثیر عمیق روغن کنجد برای دندان

روغن کنجد روی سلامت دندان اثرگذار است و ماساژ این روغن روی لثه و مخاط دهان باعث ضد عفونی و بهبود جریان خون در دهان می‌شود. اثر درمانی روغن کنجد طولانی مدت است و نباید این انتظار را داشته باشیم که با چند روز مصرف این روغن اثر آن را مشاهده کنیم.بهتر است برای اثر بخشی روزی سه بار لثه ها و دندان را با روغن کنجد ماساژ دهیم. هنگامی که دندان خوب تغذیه شود از استحکام و قوام بیشتری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت