بسته سلامت

بهترین میوه برای ناشتای صبح

سیب حاوی فیبر فراوان و انواع ویتامین‌هاست که درصورتی که به صورت ناشتا میل شود، بسیار مفیدتر خواهد بود. فواید خوردن سیب ناشتا بسیار است و قند خون بدن را در طول روز تنظیم نگاه می‌دارد.اگر در مورد فواید خوردن سیب ناشتا نشنیده باشید اما حتما این جمله معروف که می‌گوید «خوردن روزانه یک سیب، شما را از پزشک بی نیاز می‌کند» را شنیده‌اید. سیب سبز، پروتئین، ویتامینها، مواد معدنی و فیبر بیشتری دارد.

مدیریت دیابت نوع ۲ با دارچین

شاید شگفت‌انگیزترین و هیجان‌انگیزترین مزیت مصرف روزانه‌ی دارچین، تأثیر آن بر دیابت نوع ۲ باشد. دارچین می‌تواند با کاهش فشارخون و بهبود حساسیت به انسولین به مدیریت این بیماری کمک کند. ترکیبات خاصی که در دارچین وجود دارد می‌توانند اثرات شبه انسولینی از خود به جای بگذارد و به تنظیم قند خون کمک کند، عملکردی که برای مبتلایان به دیابت بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این دارچین خواص فوق‌العاده‌ای برای سلامتی دارد.

بهترین نحوه خوابیدن برای سلامت بدن

خوابیدن به پشت سر، گردن و ستون فقرات را برای تراز کردن و نگه داشتن آنها در حالت خنثی آسان تر می کند. هیچ فشار یا منحنی اضافی به کمر داده نمی شود.” شما بهترین موقعیت را دارید، چون ستون فقرات در تمام طول شب در ردیف طبیعی قرار می گیرد.این موقعیت برای شما هم خوب است. این شکل از بروز چروک و زخم پوستی جلوگیری می کند.خوابیدن به پشت نیز با رفلاکس اسیدی مبارزه کرده و هضم غذا آسانتر است.

معجزه کاکائو ؛ از جلوگیری از سکته قلبی

از مهم‌ترین خواص درمانی کاکائو می توان به پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی و سکته، افزایش ظرفیت فعالیت فیزیکی و ذهنی و مقابله با سرطان اشاره کرد. این گیاه به دلیل وجود منابع غنی مس و پتاسیم نقش موثری در سلامتی قلب و عروق دارد. مصرف کاکائو می‌تواند منجر به بهبود خلق‌وخو، کاهش افسردگی، افزایش شادی و افزایش تعادل نوسانات خلقی هورمونی نیز شود. افراد تعادل را در مصرف فرآورده‌های کاکائویی رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت