بسته سلامت

خاصیت «هل» در بیماری ها

هل سرشار از آنتی اکسیدان است که به کاهش فشار خون کمک می کند. هل همچنین می تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند. میزان بالای آنتی اکسیدان هل می تواند به محافظت از سلول ها در برابر آسیب و جلوگیری از التهاب کمک کند. هل می تواند در برابر باکتری مرتبط با ایجاد موارد زخم معده، نقش حفاظتی داشته باشد. رایحه هل می تواند به بدن کمک کند تا در هنگام ورزش، اکسیژن را استنشاق کند و انرژی ببخشد.

تاثیر چای سبز در مقابله با کرونا

پیشگیری از پیشرفت ویروس کرونا تنها خاصیت چای سبز نیست و طبق تحقیقات دهه های گذشته این نوشیدنی به دلیل وجود پلی فنول هایی به نام کاتچین می تواند در جلوگیری از بسیاری بیماری ها مانند دیابت، چاقی، سرطان و بیماریهای قلبی موثر واقع شود. البته کاتچین های موجود در چای سبز به دلیل فعالیت ضد ویروسی می توانند در برابر اختلال های ناشی از استرس نقش محافظتی داشته باشند و در درمان کرونا موثر باشد.

نقش قطره آهن در پوسیدگی دندان

کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان گفت: قطره آهن باعث پوسیدگی دندان نمی‌شود بلکه پوسیدگی را نشان می‌دهد. دکتر یاهوئیان با بیان این که پوسیدگی دندان هزینه، درد و ناراحتی و عفونت های پرخطر را به دنبال دارد، گفت: پوسیدگی در نوزادان ممکن است به صورت لکه های سفید در دندان های فک بالا ظاهر شود. در شرایط کرونا که باعث تاخیر در درمان است باید مراقبت های دهان و دندان بیشتر رعایت شود.

بستنی منبع خوبی برای تامین کلسیم

بستنی منبع خوبی برای تامین کلسیم است. بستنی طبیعی ترین ماده نشاط آور است و به دلیل مواد مغذی همچون کلسیم ، ویتامین ها و پروتین ها یک میان وعده کامل به شمار می رود، اما این یک باور غلط است که بستنی می تواند جایگزین لبنیاتی همچون ماست و شیر شود.در کنار مزایای بستنی، افراط در خوردن آن موجب چاقی، انبساط و انقباض عروق شود. وجود کلسیم، پروتئین در بستنی موجب سلامتی استخوان ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت