بسته سلامت

آمار فوتی کمتر در ورزش دوستان

اگر ورزش نمی‌کنید بیشتر مراقب کرونا باشید مطالعات بر روی ۵۰ هزار نفر حاکی از آن است کسانیکه بطور متوالی ورزش می‌کردند نسبت به کسانی که ورزش نمی‌کردند کمتر به بخش مراقبت ویژه رفتند و آمار فوتی هایشان کمتر بوده.حتما از نرم افزارهای فعالیت بدنی در روز استفاده کنید تا حداقل ۱۰ دقیقه در روز فعالیت ورزشی داشته باشید ورزش می‌تواند به افراد در کاهش افسردگی، اضطراب، نگرانی،کمک کند.

مصرف نمک و زوال شناختی

مطالعات محققان نشان می‌دهد رژیم غذایی پرنمک با تاثیر مستقیم بر پروتئین تاو در مغز، عامل بروز زوال شناختی و آلزایمر است. بر اساس یک مطالعه حیوانی، سدیم منجر به تولید و تحریک یک پروتئین التهابی به نام IL-۱۷ می‌شود و از این طریق در زوال عقل نقش دارد. این مولکول باعث کاهش تولید اکسید نیتریک می‌شود. اکسید نیتریک به اتساع عروق خونی کمک می‌کند و کاهش آن فشار خون را محدود می‌کند.

شستن صورت با آب گازدار عالی است

آب های گازدار، سرشار از دی اکسید کربن هستند که به از بین بردن سلول های مرده و پاکسازی پوست کمک می کنند. این آب ها همچنین، به روند بازسازی سلول ها کمک و دسترسی بافتهای پوست به اکسیژن در گردش خون را تسهیل می کنند.اگر هر روز صبح صورت خود را با ترکیبی از آب گازدار و آب ساده بشویید، متوجه خواهید شد که این روش در حفظ طراوت و درخشندگی پوست صورت شما در طول روز تاثیر به سزایی دارد.

شستشوی مداوم سر و کاهش شوره

افرادی که تمایلی به استفاده از شامپو ندارند، بر این باورند که شستشوی مکرر سر می تواند به از بین رفتن چربی های لازم برای مو منجر شود، اما زمانی که این چربی ها روی هم انباشته شوند، می تواند بستر خوبی را برای بروز شوره سر فراهم کند. شوره سر می تواند به واسطه انباشت چربی های پوست یا عرق روی پوست سر شکل بگیرد.شستشوی منظم و خوب سر می تواند به کاهش چربی پوست و کنترل شوره سر کمک کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت