بسته سلامت

التهاب مجاری بینی

مواد حساسیت‌زای موجود در هوا باعث بروز التهاب در مجاری بینی شده و میزان تولید هیستامین را افزایش می‌دهد. این علائم که در طول روز نیز ناراحت‌کننده هستند در طول شب آزاردهنده‌تر شده و باعث بدخوابی می‌شوند ‌‌بیش از ۴۰ درصد مشکلات مربوط به خواب به دلیل علائم این‌چنینی آلرژی بروز می‌کند. داروهای زیادی وجود دارند که بدون نسخه نیز به فروش می‌رسند و تأثیر زیادی در کنترل آلرژی دارند.

کشنده ترین ویروس کرونا

بر اساس گزارش ویروس شناسان میزان کشندگی ویروس جهش یافته آفریقای جنوبی بالاتر از انواع دیگر این ویروس است، بنابراین تعداد بیماران بد حال این نوع ویروس کرونا بیشتر خواهد بود.محرز گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد بیماران ما مبتلا به نوع جهش یافته کرونای انگلیسی هستند. اثر بخشی واکسن های موجود در دنیا بر روی ویروس کرونای آفریقای جنوبی مشخص نشده است.

روزه داری برای کرونا خطرناک است؟

روزه داری، نه تنها ‏عارضه ای در افراد سالم ایجاد نمی کند بلکه سبب تقویت ایمنی بدن، کاهش پاسخ های التهابی زیان بار و بهبود واکنش بدن درموارد استرس می شود. افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای بیش از دیگران در معرض ابتلا به وضعیت شدید بیماری کووید ۱۹ هستند. به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری، افرادی که مطمئن ‏نیستند روزه برای آن ها ضرر دارد یا خیر با نظر پزشک متخصص اقدام کنند.

چای قاصدک برای درمان درد عضلانی

چای قاصدک برای درمان درد های عضلانی، از دست دادن اشتها، ناراحتی معده، گاز روده، سنگ صفرا، درد مفاصل، اگزما و کوفتگی استفاده می شود. همچنین میزان ادرار را افزایش می دهد و به عنوان ملین برای افزایش حرکات روده عمل می کند.برخی از افراد از قاصدک برای درمان عفونت، به ویژه عفونت های ویروسی و حتی سرطان و به عنوان ماده تقویت کننده پوست و هضم استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت