بسته سلامت

چه عینک هایی را نباید شست؟

فریم های چوبی و چرمی ممنوعیت شست وشو دارند. برخورد آب با این فریم ها ممکن است به آن ها آسیب بزند.استفاده از محلول تمیزکننده عینک یا دستمال میکروفیبر بهترین راه تمیز کردن عینک چوبی و چرمی است.تحت هیچ شرایطی به غیر از استفاده از دستمال مخصوص عینک از پارچه دیگری برای تمیز کردن آن استفاده نکنید.این کار باعث ایجاد خط و خش و از بین رفتن پوشش های آنتی رفلکس عدسی می شود.

با کبد چرب خداحافظی کنید

هیدراته شدن بدن، فواید زیادی دارد و عدم نوشیدن مایعات، برای بدن عوارضی جدی دارد، نوشیدن آب با کاهش وزن بدن، بهبود عملکرد ورزشی و کاهش خطر سنگ کلیه همراه است، این فهرست ادامه دارد و گرچه روش‌های مختلفی برای تأمین آب بدن وجود دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهدحتی نوشیدن آب ساده می‌تواند مزایای عمده‌ای داشته باشد. مصرف بیشتر آب با کاهش خطر ابتلاء به بیماری کبد چرب همراه است.

ماسک زدن دراتومبیل لازم نیست!

دبیر انجمن متخصصان عفونی گفت: افرادی که در خودروی شخصی و تنها هستند نیازی به استفاده از ماسک ندارند و اتفاقا باید هوای مناسب در ماشین تبادل شود. وی به مردم توصیه کرد که حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنند و در تجمع‌ها و مکان‌های پرازدحام شرکت نداشته باشند. وی از مسئولان تاکید کرد: ما باید رفت و آمدها را کنترل کنیم تا حداقل تلفات کمتری داشته باشیم و شیب را کاهش دهیم.

احتمال ابتلای دوباره به کرونا

بر اساس شناخت از عوامل عفونی تنفسی ویروسی مثل آنفلوآنزا، سایر کروناویروس‌های فصلی زمانی که انسان اولین‌بار با این ویروس‌ها مواجه می‌شوند، معمولا عفونت شدیدتر است و به واسطه آن یک ایمنی نسبی (نه مطلق) ایجاد می‌شود که طی مدت چندین‌ماهه و یا چندین ساله، اکثریت افراد را از عفونت مصون می‌دارد و بعد از چند سال هم اگر فرد دچار عفونت شد، یا عفونت بدون علامت است یا خیلی خفیف و احتمال خطر ابتلا جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت