بسته سلامت

فایده استفاده از دو ماسک

فوق تخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه استفاده از دو ماسک باعث کاهش سطح اکسیژن خون نمی‌شود گفت: توصیه ما این است که ماسک زیرین از نوع جراحی باشد و روی آن یک ماسک پارچه‌ای استفاده شود. ابطحیان گفت: مسئله نگران کننده در این زمینه جهش‌ها و تغییرات بسیار سریعی است که اتفاق افتاده و همین باعث می‌شود که تاثیر واکسن هم متفاوت شود و حتی هیچ تأثیری هم نداشته باشد.

لزوم استفاده از نخ دندان

نخ دندان در انواع مختلف وجود دارد و همه انواع آن به جلوگیری از ایجاد پلاک در دندان ها کمک می کند. زمان استفاده از نخ دندان بهتر است شب ها قبل از خواب باشد . در زمان خواب، ترشح بزاق برای تمیز کردن دندان ها و لثه کاهش می یابد و باکتری ها برای آسیب رساندن به دندان ها وقت بیشتری دارند، بنابراین بهتر است هر شب قبل از خواب از مسواک و نخ دندان استفاده و زبان خود را هم تمیز کنید.

افراد واکسینه می‌توانند ناقل باشند؟

واکسیناسیون به طور قابل توجهی باعث جلوگیری از عفونت در افرادی می‌شود که هیچ علامتی ندارند. نتایج کارآزمایی بالینی واکسن‌های ساخته و تأیید شده تا کنون مثبت و دلگرم کننده بوده است.توصیه می‌شود که افراد واکسینه شده می‌توانند در کنار دیگر افراد واکسینه شده در یک محیط بسته بدون ماسک حاضر شوند. با گذشت زمان، هنگامی که افراد بیشتری واکسینه می‌شوند و تعداد افراد آلوده همچنان کاهش می‌یابد.

محافظت از پوکی استخوان با ویتامین

کمبود ویتامین k در بدن عوارض مختلفی دارد و می‌تواند در شکل گرفتن برخی از بیماری‌ها مانند پوکی استخوان موثر باشد.انجمن تغذیه آلمان می‌گوید ویتامین کا دارای فواید فراوانی است؛ به طوری که شما را از یکسو از بیماری‌ها حفظ کرده و از سوی دیگر با پیری مبارزه می‌کند. این انجمن تغذیه می‌افزاید ویتامین کا روند انعقاد خون را تنظیم کرده؛ همچنانکه از استخوان‌ها در برابر پوکی استخوان محافظت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت