بسته سلامت

این افراد بیشتر بستری می شوند

مطالعات پژوهشگران نشان می دهد در طول همه گیری جهانی کرونا به طور کلی از ابتدا تا کنون زنان جوان بیش از مردان جوان در خطر بستری شدن و مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ بوده اند. زنان بارداری که با کووید ۱۹علامت دار در بیمارستان بستری شده اند، بیشتر از دیگران در معرض خطر عوارض جانبی نیستند. این امر تا حدی به این دلیل بود که مادران در حال زایمان آستانه آمادگی کمتری برای بستری شدن داشتند.

پروتئین عامل تقویت سیستم ایمنی بدن

کارشناس تغذیه در خصوص نقش پروتئین ها در تقویت سیستم ایمنی بدن در شرایط کرونا گفت: پروتئین ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و به دو دسته حیوانی و گیاهی تقسیم می شوند. خلیلی گفت: از میان پروتئین های حیوانی تخم مرغ بهترین پروتئین است در کنار پروتئین های حیوانی و گیاهی، مغزها به خصوص بادام درختی هم سرشار از پروتئین هستند توصیه می شود برای کودکانی که در سن رشد از بادام درختی استفاده کنند.

خواص شگفت انگیز گلاب

گلاب از رایحه خوشی برخوردار است و از آن در صنعت عطرسازی استفاده می شود که علاوه بر آن از این معجون شگفت انگیز در صنعت دارویی و درمانی نیز استفاده می شود. پروتئین روی عملکرد مغز تاثیر منفی گذاشته و باعث از بین بردن سلول‌های مغزی و کاهش حافظه شده و بیماری آلزایمر را باعث می شود. گلاب با مهار کردن فعالیت این پروتئین باعث تقویت مغز می شود و از ابتلا به زوال عقل پیشگیری می کند.

عوارض حذف وعده سحری

نخوردن سحری سبب ایجاد زخم معده در افرادی که طبع های خشک دارند و لاغر هستند، می شود زیرا زمانی که قوه بدن در معده چیزی را پیدا نکند به بافت طبیعی معده آسیب می رساند و به مرور التهابات و زخم معده بروز پیدا می کند. نخوردن سحری ممکن است باعث کاهش اثرات مفید روزه می شود.. نخوردن سحری موجب عدم تامین نیازهای تغذیه ای ضروری روزه دار شده و سبب می شود بدن او به سوخت ناقص متوسل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت