بسته سلامت

قول تولید انبوه واکسن کرونا

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم سه ماه تحمل کنند تا واکسن ایرانی کرونا به تولید برسد حریرچی افزود: خاصیت این ویروس پایداری در حمله و ایجاد بیماری و مرگ و میر است. ما باید با تاخیر انداختن ابتلا و با حفظ جان مردم تا زمان واکسیناسیون عمومی مبتنی بر تولید داخل که از خرداد و تیر آغاز می‌شود، سطح ایمنی جامعه را بالا ببریم. فقط باید سه ماه استقامت کرد تا واکسن در اختیار عموم قرار گیرد.

تقویت سیستم ایمنی بدن با روغن ماهی

مصرف همزمان روغن کتان و روغن کبد ماهی می تواند منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن شما شود. این روش، یک رویکرد قابل توجه در درمان کمبود پلاکت خون است. چرا که یکی از دلایل بروز بیماری، زمانی است که به دلیل ضعف قوای ایمنی، بدن به اشتباه به ارگان های خود حمله می کند که در نتیجه منجر به نابود شدن پلاکت ها می شود. این روغن های پلاکت ساز باعث کاهش التهابات بدن شده و به جریان خون کمک می کنند.

در مصرف جوز هندی افراط نکنید

جوزهندی در این فصل سال پرطرفدار است، اما مراقب باشید بیش از حد مصرف نکنید. مصرف ۲ قاشق چایخوری از این ادویه می‌تواند باعث مسمومیت جوزهندی شود. این ادویه حاوی یک ترکیب طبیعی به نام میریستیکین است که در دوزهای زیاد مثل قرص‌های روانگردان خاصیت توهم زایی دارد. تا یک ساعت پس از مصرف بیش از حد این ادویه، افراد معمولا مشکلات جدی گوارشی را تجربه می‌کنند که خطرناک است.

یک روال خواب خوب را تمرین کنید

در صورتی که افراد برای خرید اقلام ضروری باید به بازار مراجعه کنند، توصیه می شود در ساعات صبح یا ساعاتی که بازار به نسبت خلوت تر است کار خرید خود را انجام دهند.هنگام رفتن به بازار جهت خرید اقلام ضروری هم نیاز است که افراد، حتما از دو عدد ماسک استفاده کنند. در کنار استفاده از دو عدد ماسک، رعایت فاصله اجتماعی برای ضروری است و افراد باید از حضور در حراجی ها و مغازه های شلوغ در بازار جدا خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت