بسته سلامت

سن مهمترین عامل مرگ در کرونا

پیاز خواص زیادی دارد که یکی از این خواص پیاز جلوگیری از ریزش بی رویه موها می باشد دارو‌های شیمیایی زیادی وجود دارد که افراد با مراجعه به پزشک از آن‌ها برای جلوگیری از روند ریزش موی سر خود استفاده می‌کنند. با این حال، راهکار‌های ساده‌تر و ارزان قیمتی وجود دارد که می‌تواند به اندازه دارو‌های شیمیایی موثر بوده و عوارض جانبی آن‌ها را نیز به همراه نداشته باشد. استفاده از آب پیاز یکی از این موارد است.

فواید آب گند م در بیماری پوستی

مصرف آب گندم تازه با معده خالی فواید
بی شماری دارد، می تواند به کاهش وزن کمک کند، بیماری های پوستی را درمان می کند، اشتها را کاهش می دهد، سلول های شما را سم زدایی می کند، ایمنی را بهبود می بخشد، گردش خون را تحریک می کند، خستگی را کاهش می دهد، آرتروز را درمان می کند و هضم غذا را بهبود می بخشد. اگر قادر به یافتن علف گندم تازه نیستید می توانید از پودر گندم ارگانیک استفاده کنید.

پاکسازی مجاری بیمی با آویشن

معجون آویشن و دانه فلفل برای کسانی که با مشکل تجمع مخاط سروکار دارند بسیارعالی است. تجمع بیش از حد مخاط می تواند حفره سینوس شما را مسدود کرده و منجر به عفونت باکتریایی یا ویروسی شود. نوشیدن این نوشیدنی در اوایل صبح می تواند به پاکسازی مجرای بینی کمک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ۱ قاشق غذاخوری آویشن با ۱ دانه فلفل، زنجبیل رنده شده و زردچوبه در مقداری آب اضافه کنید.

مزایای ایمپلنت دندان

بازگرداندن زیبایی لبخند به حالت قبل، افزایش اعتماد به نفس افراد، ایجاد راحتی به هنگام تکلم. ایجاد راحتی به هنگام جویدن غذا. جلوگیری از حرکت دندان ها دیگر و جایگزین شدن آن ها به جای دندان از دست رفته.جلوگیری از تحلیل استخوان فک.طول عمر بالا و قیمت مناسب نسبت به میزان طول عمر. اگر از تاثیر منفی، بر ظاهر افراد چشم پوشی کنیم، قدرت تکلم و قدرت جویدن غذا خود دلایل کافی برای اقدام به کاشت دندان هستند

چشم ها خبر از آلزامیر می دهند

چشم ها گاهی می تواند خبر از برخی بیماری ها دهد مثلا چشم ها می تواند علائم اولیه ابتلا به آلزایمر را نشان دهد. محققان توانستند با استفاده از روش تصویربرداری به شناسایی تغییرات در بافت شبکیه چشم ناشی از این بیماری پی ببرند. تشخیص زودهنگام این بیماری می‌تواند موجب کاهش روند پیشرفت آن شود.اقدامات اولیه درباره بیماری آلزایمر در کنار دارو و ورزش‌های فکری می‌تواند روند پیشروی بیماری را کُند کنند.

موارد مهم تغذیه ای برای افرادی که به کرونا مبتلا شده و نشده اند
هر روز غذای تازه و غیر فرآوری شده بخورید. میوه، سبزیجات و حبوبات تازه مثل لوبیا، عدس، آجیل و غلات کامل مثل برنج قهوه ای، گندم، سیب زمینی و مواد غذایی از منابع حیوانی مثل گوشت قرمز، گوشت ماهی، تخم مرغ و شیر مصرف کنید. هر روز دو فنجان میوه، دو و نیم فنجان سبزیجات، ۱۸۰ گرم حبوبات و ۱۶۰ گرم گوشت مصرف کنید. در صورت امکان گوشت بوقلمون مصرف کنید. برای میان وعده، سبزیجات خام و میوه های تازه را جایگزین غذاهای حاوی شکر، چربی و نمک کنید. بیش از حد میوه و سبزیجات را نپزید زیرا ویتامین های مهم را از دست می دهد. هنگام استفاده از سبزیجات و میوه های خشک و کنسرو شده، طیف مختلفی از آن ها را استفاده کنید که نمک و شکر اضافه نداشته باشد.هر روز به اندازه کافی آب بنوشید.

فرق مهم ویروس انگلیسی با ویروس چینی
دکتر مردانی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امکان تشخیص ویروس کرونای جهش‌یافته در ایران وجود دارد. از همه مسافران انگلیس و اروپا در فرودگاه تست سریع و گرفته و بررسی می‌شود . شاید از جهش کروموزوم ویروس کرونا مطمئن نبودند وی ادامه داد: تفاوت این ویروس جهش‌یافته با ویروس کرونای قبلی این است که شدیدا آلوده‌کننده‌تر است. میزان بیماری زایی و سرایت آن در حدود ۷۰ درصد است و افراد مبتلا به این ویروس با یک تماس کوچک می توانند اطرافیان را مبتلا کنند. حتی شدت علایم آن بیشتر است اما میزان مرگ و میر آن فرقی نکرده و این نشانه خوبی است. پیش‌بینی من برای زمستان امسال این است که اگر مردم صبوری پیشه کنند و همچنان اصول بهداشتی را رعایت کنند، ابتلا کمتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت