بسته سلامت

لپه و بیماری های قلبی عروقی

لپه منبع غنی فیبر است به همین دلیل برای کاهش کلسترول خون و کاهش بیماری های قلبی – عروقی توصیه می شود. عامل دیگری که باز هم لپه را در کاهش بیماری های قلبی عروقی و تنظیم فشارخون برجسته می سازد، وجود پتاسیم است. در مقابل پتاسیم، مقدار سدیم لپه کم است و به همین خاطر به افراد فشارخونی خوردن آن توصیه می شود. لپه مانع از ایجاد پلاک در رگ های خونی می شود

غذاهای بیرون بر کرونازدایی کنید

️مسعود مردانی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به نحوه تهیه و فروش غذاهای بیرون بر و احتمال آلودگی ظروف بسته بندی به ویروس کرونا، باید پس از دریافت غذا، محتوای آن را درون ظرف دیگری ریخته و با ماکروفر ویروس زدایی کنیم. غذاهای بیرون بر از زمان تهیه، بسته‌بندی، توزیع و رسیدن به دست مشتری باید یک چرخه چند نفره را طی کند اگر فقط یک نفر در این چرخه مبتلا به کرونا باشد دیگران را نیز مبتلا می‌کند.

دفع سنگ کلیه با آبمیوه ای خانگی

سنگ کلیه یکی از دردناک ترین مشکلات کلیه است که شما می توانید برای درمان و دفع آن از نوشیدنی هایی مانند آب و ماءالعشیر استفاده کنید. سنگ کلیه علت های گوناگونی دارد و بسیار دردناک است . افزایش مصرف مایعات به تنهایی می تواند عامل موثری برای از بین بردن سنگ های کلیه باشد. نوشیدنی هایی که حاوی مواد معدنی و یون ها هستند ، معمولا در یونیزه کردن سنگ کلیه تاثیر دارند .

میوه ای پرطرفدار برای سلامتی

موز یک میوه سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که مصرف روزانه آن به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند. موز به عنوان میوه‌ای خوشمزه و پرطرفدار شناخته شده است و بومی مناطق گرمسیری جنوب شرق آسیا، شبه‌جزیره مالزی، و استرالیا بوده که امروزه در همه مناطق گرمسیری با رطوبت مناسب کاشت می‌شود.موز به عنوان یک تغذیه سنگین محسوب می‌شود و حاوی مقدار زیادی ویتامین‌ و مواد معدن است.

خواص شگفت انگیز روغن کرچک

روغن کرچک خواص زیادی دارد و برای درمان برخی از بیماری‌ها مفید است. ترکیب شیمیایی درون روغن کرچک عاملی موثر برای استفاده از آن است. این روغن از زمان‌های گذشته به عنوان یک داروی سنتی برای درمان بیماری‌های مختلف مانند امراض پوستی و عفونت، یبوست و افزایش سلامتی مو‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. از روغن کرچک به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان التهابات، استفاده می‌شود.

ویروس کرونا می‌تواند ماه‌ها در روده افراد بماند
نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که ویروس کرونا پس از بهبودی افراد می‌تواند تا ماه‌ها در روده آن‌ها باقی بماند.به نقل از مجله معتبر علمی ساینس ابتلای مجدد به کووید۱۹ در حال افزایش است. عفونت مجدد نشان می‌دهد که ایمنی در برابر کرونا ممکن است ضعیف باشد، به سرعت از بین برود و بیماران بهبود یافته مجدداً مریض ‌شوند. مساله این است که ما نمی‌دانیم که واکسن‌های آینده در طول چه مدت از انسان محافظت می‌کنند.درک کامینگز یکی از محققان دانشگاه فلوریدا اظهار کرد: همه می‌خواهند پاسخی برای این سوال پیدا کنند که آیا عفونت دوم در بیشتر موارد سنگین‌تر از عفونت اول است یا خیر.او ادامه داد: برای گفتن از عفونت مجدد، بیمار باید دو بار تست مثبت داشته باشد و یک ماه بدون علامت باشد.

نسخه‌های اشتباه درمان کرونا چیست؟
برخی از مهم‌ترین نسخه‌های اشتباه درمانی کرونا بدین شرح است:دوش آب داغ: دوش آب داغ نه تنها پیشگیری نمی‌کند بلکه باعث التهاب پوستی هم می‌شود.فلفل: فلفل نه تنها تأثیری بر کرونا ندارد بلکه مصرف زیاد آن برای معده هم مضر است.داروی کلروکین: مدرکی مبنی بر تأثیر آن در درمان کرونا وجود ندارد و مصرف خانگی آن خطرناک است.ویتامین سی: زیاده‌روی در مصرف ویتامین سی باعث عوارض گوارشی می‌شود.سیر: سیر گیاهی میکروب‌کش است اما تأثیری در درمان کرونا ندارد.آنتی‌بیوتیک: این یک داروی ضدباکتری است و تأثیری بر روی ویروس‌ها ندارد.غرغره آب نمک: این اقدام کرونا را درمان نمی‌کند اما از عفونت باکتریایی جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت