بسته سلامت

خواب راحت با این خوراکی ها

بادام هندی‌: ا این مغز‌ها سرشار از ترکیب پری بیوتیک هستند. با توجه به این نکته ، خوردن این مواد می‌تواند مانع از اختلال در خواب شود.انار: دانه‌های انار را روی سالاد خود بپاشید یا این میوه را به عنوان یک دسر مزه دار بخورید. طبق اطلاعات دانشگاه موناش، انار منبع غنی دیگری از پری بیوتیک‌ها است.پیاز: می‌تواند راز بهتر خوابیدن شما نیز باشد. خوردن پیاز به طور منظم می‌تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر مثبت بگذارد.

نکات ایمنی از ابتلا به ذات الریه

از استعمال سیگار خودداری کنید. دست‌های خود را روزانه چندین بار با آب گرم و صابون بشویید. تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض افرادی که بیمار هستند خودداری کنید. استراحت کافی داشته باشید. رژیم غذایی سالم داشته باشید که شامل مقدار زیادی میوه، سبزیجات، فیبر و پروتئین بدون چربی باشد. دور نگه داشتن کودکان و نوزادان از افراد مبتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ممکن است به کاهش خطر ابتلای آنها کمک کند.

لزوم استفاده از ویتامین دی

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، بر ضرورت مصرف ویتامین D برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد. عبداللهی، با اشاره به اینکه کمبود ویتامین D در بدن انسان‌ها یک مشکل جهانی است، گفت: کمبود ویتامین D در بین ایرانی شیوع بالایی دارد. وی افزود: توصیه می‌شود برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا افراد بزرگسال هر ماه یک عدد قرص ۵۰ هزار واحدی ویتامین و کودکان زیر ۱۲ سال هر دو ماه مصرف کنند.

علت تیر کشیدن قلب

درد قفسه سینه و یا تیر کشیدن قلب مربوط به مشکلات قلب و علل غیر قلبی است. تیر کشیدن قلب گاهی به علت اختلاف بین میزان خون رسانی به ضربان قلب و اکسیژن رسانی به عضله قلب می باشد. اگر در حال راه رفتن زیر استخوان های سینه در طرف چپ احساس فشار و گرفتگی نمایید و این درد به سوی بازوها و یا به سمت بالا ، پشت و گردن و چانه کشیده شود و پس از ایستادن برطرف شود شما به آنژین صدری دچار هستید.

کمردرد به علائم کرونا اضافه شد

کمردرد شایع ترین و جدیدترین علامت ابتلا به کرونا است و مبتلایان با استفاده از استامینوفن می توانند این درد را تسکین دهند. حسن محمدی فوق تخصص کنترل و درمان درد گفت: کمردرد نیز به علایم ابتلا به کرونا اضافه شده و بسیاری از مبتلایان از کمردرد رنج می برند.وی تاکید کرد: افراد مبتلا به کرونا باید از مصرف آسپرین خودداری کنند زیرا به علت ویروسی بودن ماهیت بیماری منجر به عوارض خطرناکی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت