بسته سلامت

شستشوی کبد با نوشیدنی گیاهی

طرز تهیه نوشیدنی گیاهی برای پاکسازی کبد چرب: گلابی، کلم پیچ، کرفس و زنجبیل را خرد می کنیم. موادی که خرد کردیم را در مخلوط کن می ریزیم. یک لیوان آب به موادمخلوط کن اضافه می کنیم و آن را روشن می کنیم تا خوب مخلوط شوند. به ترکیب به دست آمده بقیه آب، نعناع و آب لیمورا اضافه می کنیم و دوباره آن ها را مخلوط می کنیم. برای پاکسازی کبد چرب را در دو نوبت در روز صبح و عصر بنوشید.

تخم مرغ منبع پروتئین

تخم‌مرغ یکی از بهترین منابع پروتئین است. هر یک عدد تخم‌مرغ حاوی ۶ گرم پروتئین است. این مقدار پروتئین، بخشی از نیاز روزانه بدن به پروتئین را تأمین می‌کند.. هر یک عدد تخم‌مرغ حاوی ۲۱۲ میلی‌گرم کلسترول است. به این ترتیب بیش از نیمی از نیازروزانه بدن به چربی، یعنی ۳۰۰ میلی‌گرم روزانه را تأمین می‌کند.در ۷۰ درصد مردم عادی، کلسترول تخم‌مرغ، باعث بالا رفتن کلسترول خون نمی‌شود.

مهمترین دلایل افت سلامت شما

هر چیزی که موجب افت سلامت شما می شود از جمله رژیم غذایی نامناسب، سیگار کشیدن، همگی می توانند موجب افت عملکرد سیستم ایمنی شوند. در صورت مواجهه با هر نشانه احتمالی ضعف در سیستم ایمنی سبک زندگی خود را بررسی کنید ورزش می تواند به خنثی کردن آثار استرس و حفظ گردش خون سالم کمک کند. به روابط اجتماعی خود توجه داشته باشید. وقت گذراندن با افرادی که دوستشان دارید مهم است.

روغن بابونه باعث آرامش می شود

روغن بابونه دارای باعث آرامش و تجدید سلول می شود بنابراین به مبارزه با آسیب های پوستی کمک می کند. آزولن یک ضد التهاب و ضد اکسیدانی قوی است که از تخریب پوست درمواقع استرس زا پیشگیری می کند و آن را بدون لک و زخم نگه خواهد داشت. اسانس مریم گلی هم یک گزینه عالی برای پوست های چرب می باشد زیرا دارای ویژگی های منحصر به فرد تنظیم طبیعی تولید سبوم در لایه زیرپوستی است.

عسل بخورید تا بدنتان جوان بماند!

عسل مایعی شیرینی که زنبورعسل آن را تولید می کند.عسل تنها ماده غذایی طبیعی است که فاسد نمی شود و تأثیرات مختلفی بر روی بدن دارد و این امر بستگی به نوع مصرف شما دارد. امروزه از عسل برای درمان سرفه، تقویت حافظه، درمان زخم ها، درمان کم خونی، معالجه فشارخون، درمان اگزماو… استفاده می شود.عسل به واسطه ویژگی های شفابخش خود به عنوان دارو در درمان اکثر بیماری ها در بین تمام ملل کاربرد دارد.

باید برای کودکم از ماسک استفاده کنم؟
طبق توصیه ارائه‌شده ازسوی «مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری» ایالت کالیفرنیا هرگاه قصد خروج از منزل را دارید باید صورت خود را با ماسک پارچه‌ای بپوشانید، به استثنای کودکان زیر ۲ سال. بنابر توضیحات دکتر مایکل اسمیت متخصص بیماری‌های عفونی ، دلیل اصلی این است که استفاده از ماسک می‌تواند برای خردسالان مشکلات تنفسی به وجود آورد. اگر این موضوع با عدم توانایی خردسالان برای بیان این فشار یا برداشتن ماسک ادغام شود، می‌تواند خطر خفگی برای آن‌ها به همراه داشته باشد. «اگر خردسالان در تنفس دچار مشکل شوند، به راحتی نمی‌توانند این موضوع را بیان کنند. هیچ کس نمی‌خواهد با هدف کمک به فرزندش به صورت او ماسک بپوشاند، اما سهواً او را در معرض خطر احتمالی خفگی قرار دهد.»

درد مشترک بیماران مبتلا به کرونا که همگی تجربه می کنند
ویروس کرونا می تواند بر روی هر قسمت از بدن، از ریه ها تا قلب و حتی مغز تأثیر بگذارد. در حقیقت، تحقیقات بیشتر و بیشتری در مورد حساسیت مغز به Covid-19 انجام شده است. و تحقیقات جدید این واقعیت را برجسته کرده است که سر درد یکی از شایعترین دردهایی است که مردم می توانند علامت عصبی در ارتباط با ویروس داشته باشند. محققان دریافتند که تقریباً ۳۸ درصد از این بیماران در دوره ای از سیر بیماری خود دچار سردرد شده اند. طبق یافته های آنها ، کسانی که کرونا شدید دارند بیشتر دچار این علامت عصبی می شوند.محققان همچنین دریافتند که ۸۲ درصد از بیماران بستری شده بعلت ویروس کرونا در برخی از مراحل بیماری خود علائم عصبی را نیز تجربه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت