اقتصادی و اجتماعی

داروهای تاریخ گذشته را دور نریزید، به ما بدهید

مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو گفت: مردم داروهای تاریخ گذشته منازل را جمع آوری و به داروخانه ها تحویل بدهند. حسینی افزود: مردم داروها را در بسته ای جمع آوری کرده و در اختیار داروخانه ها قرار دهند زیرا امسال با کمک همکارانمان که دوستدار محیط زیست هستند، این امکان فراهم شده تا داروهای تاریخ گذشته توسط باکس هایی از داروخانه ها جمع آوری و توسط شرکت های امحا کننده دارو بی خطر شده و از طریق علمی دفع می شوند.

خبر مهم وزارت صمت درباره ارزان شدن خودرو‌های داخلی

معمارباشی مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از زمان آخرین تعدیل قیمت خودرو برای دو خودروساز بزرگ کشور تاکنون، قیمت اکثر خودرو‌های تولیدی بین ۲ تا ۱۴ میلیون تومان کاهش یافته است.

کالاهای اساسی، صدرنشین احتکار

 ایسنا نوشت: بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دی ماه امسال ۱۲ هزار و ۲۹۳ بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا  برای مقابله با احتکار در کشور انجام و منجر به تشکیل ۷۶۱ پرونده برای واحدهای متخلف شده است. کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و غیره به ارزش بیش از ۶۸۳ میلیون تومان است.

حداقل حقوق معلمان در سال آینده ۷میلیون تومان است

فلاحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اصلاحیه طرح رتبه بندی معلمان ۴ روز پیش(چهارشنبه) به شورای نگهبان ارسال شد. در طرح جدید پایه حقوق برای رتبه ۱ حدود ۸ میلیون تومان است. رتبه بیشتر معلمان ما دو یا سه است.

افزایش نرخ تورم خانوار‌ها در بهمن ۱۴۰۰

مرکز آمار ایران در گزارشی از شاخص قیمت مصرف‌کننده به تفکیک استان در بهمن ۱۴۰۰ را اعلام کرد که براساس آن عدد شاخص کل برای خانوار‌های کشور (۱۰۰=۱۳۹۵) به ۳۹۶،۴ رسید که نسبت به ماه قبل ۲.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت