استفاده از خدمات اتوبوسرانی به شرط ماسک زدن

کاری – رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه از دیروزاستفاده از ماسک در اتوبوس و آژانس ها اجباری شد، افزود: همشهریان و راننده ملزم به استفاده از ماسک هستند و در صورت رعایت نکردن نمی توانند از خدمات استفاده کنند. غلامپور در گفتگو با خبرنگار آوا در خصوص اعتراض همشهریان برای سرویس دهی نامنظم اتوبوس رانی و قیمت های تاکسی ها گفت: جابجایی مسافر در سه ماهه اول سال به دلیل کرونا ۸۰ درصد کاهش یافته است اما اتوبوسرانی ۶۰ درصد فعال است گر چه بخش خصوصی از کمی مسافر گلایه مند است. وی یادآور شد: الان سرانه مسافر در روز حدود ۲۸۰ نفر است در حالی که قبل از کرونا ۶۰۰ نفر بوده است.

پاسخ به گلایه ها درباره کمبود اتوبوس شهری
وی در خصوص اعتراض همشهریان درباره خط معصومیه گفت: در معصومیه پایین هر ۵۰ دقیقه یک اتوبوس در خط فعال بوده و در معصومیه بالا سه تا اتوبوس که دواتوبوس از آزادی هر ۲۵ دقیقه و یک اتوبوس از خط ابوذر هر ۵۰ دقیقه خدمات رسانی می کند. رئیس اتوبوسرانی بیرجند درباره خط آوینی هم با اشاره به اینکه قبلا ۴ اتوبوس فعال در این مسیر وجود داشت ادامه داد: یا تعطیلی دانشگاه اتوبوس های که از این مسیر به دانشگاه می رفتند حذف شد. وی نوید داد: برای رفاه همشهریان در خصوص ساعت کاری اتوبوس ها پیگیری ها انجام خواهد شد تا در ساعت های تعطیلی اداره ها و ساعات شلوغ اتوبوس ها فعال تر شوند. غلامپور یادآور شد: در مسیر سجادشهر ۵ دستگاه اتوبوس خدمات رسانی می کنند، افزود: در این مسیر هر ۱۵ دقیقه یک اتوبوس تردد می کند.

ضد عفونی ناوگان دوبار در شبانه روز
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: باووجود نظافت و ضدعفونی ناوگان فعال که هر شب انجام می‌شود در طول روز هم در ساعت مشخص اتوبوس‌ها در پایانه ابوذر و آزادی ضدعفونی می‌شوند. وی افزود: همچنین مواد ضد عفونی به میزان کافی در اختیار رانندگان اتوبوس شهری قرار گرفته و تکلیف دارند در هر دور دستگیره‌هایی که مسافران سوار می‌شوند را ضدعفونی کنند. وی درباره هزینه آژانس ها و تاکسی ها با اشاره به اینکه همه آژانس ها ملزم به استفاده از تاکسیمتر و برچسب شده اند ادامه داد: نرخ مصوب برای ورودی هر نفر ۳۲۰۰ تومان است و هر کیلومتر ۴۰۰ تومان اضافه
می شود. غلامپور با اشاره یه اینکه ۱۱۰۰ آژانس ساماندهی شده، ادامه داد شهروندان در صورت مشاهده تخلف با شماره ۳۲۳۳۸۰۳۴ تماس بگیرند. وی ضمن تاکید بر استفاده ماسک برای شهروندان و رانندگان، افزود: همشهریان در صورت نیاز می توانند از باجه های شارژ بلیط در سطح شهر ماسک تهیه کنند در غیر این صورت از خدمات رسانی معذور خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت