از رئیس جمهور خود بپرسید چرا تردید در هولوکاست جرم است توهین به پیامبر آزاد ؟

حضرت آیت ا… خامنه ای خطاب به جوانان فرانسه، تاکید کردند: چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ جهان نیوز نوشت: اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهینآمیز به پیامبر اسلام صلواتا…علیهوآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیتا… خامنهای رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند. متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکههای اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است: جوانان فرانسه ! از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت میکند و آن را آزادی بیان میشمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهرههای درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟ سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در اینباره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

لطفا عروسی نگیرید

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز ماه ربیعالاول گفت: در این ایام یکی از نگرانیها برگزاری جشنهای عروسی است. لاری تاکید کرد: مطمئنا هیچ یک از زوجهای جوان دوست ندارند آغاز زندگی مشترکشان با بیماری دوستان و خانواده توام شود بنابراین با توجه به خطر بسیار زیاد تجمعات در انتقال کرونا از کلیه زوجها و خانواده آنان میخواهیم که از برگزاری هرگونه مراسم عروسی در این دوران همهگیری بیماری جدا خودداری کنند و با افزایش حساسیت درمورد این بیماری و پرهیز از بروز رفتارهای اجتماعی خطرساز به گونه ای عمل شود که شاهد توقف شیوع گسترده این بیماری در کشور باشیم.

خبر مهم برای جاماندگان مسکن ملی

یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی قطعا انجام میشود که امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد ما در حال بررسی موارد مرتبط هستیم و به محض فارغ شدن از این مسئله ثبت نام اقدام ملی برای مرحله دوم در کشور آغاز میشود.

نتیجه اعمال محدودیتها چهار هفته بعد در کاهش فوتی ها مشاهده خواهد شد

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: تا دو هفته آینده نتیجه اعمال محدودیتها در کاهش موارد مراجعه کننده به بیمارستانها و سه تا چهار هفته بعد در کاهش مرگ و میرها مشاهده خواهد شد. مردانی ادامه داد: موج اپیدمیک ۴ تا ۸ هفته بیشتر طول نمیکشد و ما در مراحل آخر این موج اپیدمیک هستیم. ولی نمیتوان نسبت به بالا یا پایین رفتن موارد واکنش چندانی نشان داد؛ زیرا نه نشاندهنده وضعیت مطلوب است و نه نشانده دهنده وضعیت وخیم؛ ما باید روند بیماری را در یک بازه زمانی ببینیم و نمود هر اتفاق و رفتاری بلافاصله حس نخواهد شد.

صرافان دست از خرید دلار کشیدند

در حالی که قیمت دلار آخر هفته گذشته در بازار به محدوده ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده بود صرافی های بانکی قیمت فروش را ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کردند. به استناد عدم اعلام قیمت خرید دلار از مردم،صرافیها از خرید دلار از مردم امتناع کردند و همین امر سبب شد بهای خرید دلار از مردم در بازار با کاهشی قابل توجه همراه شود

واکنش وزیر اقتصاد احمدینژاد به مخالفت دولت با یارانه سوم

وزیر اقتصاددولت احمدینژاد به مخالفت دولت روحانی با یارانه سوم به ۶۰ میلیون ایرانی واکنش نشان داد. سید شمس الدین حسینی طرح معیشتی مجلس را در راستای وظایف حکمرانی دانست که به متوازن سازی بودجه خانوار کمک کرده و برخلاف ادعای دولت منابع کافی برای اجرای آن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت