اخبار کوتاه چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹

  • فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در خراسان جنوبی از رضایت مردم استان از خدمات محرومیت زدایی قرارگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای شهرستان‌های مرزی استان وجود دارد و جای نگرانی نیست.
    *سلمان اسحاقی، نماینده منتخب مردم قاینات وزیرکوه در مجلس به همراه محمد عرفانی، رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان از مجتمع تحقیقاتی گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان بازدید کردند و در این بازدید برای شناسایی گیاهان دارویی این خطه ، فرآوری و افزایش کیفی محصولات زرشک ، زعفران و عناب توافقاتی در راستای جذب سرمایه گذار صورت پذیرفت.
  • مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی از کاهش ۲۲درصدی اهدای خون طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: علت اصلی این کاهش ترس مردم به واسطه شیوع کرونا بوده است.
  • رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: سال گذشته خدمات بهداشتی و درمانی کاروان های سلامت به بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر از روستاییان در مناطق محروم طبس ارائه شد
  • ۱۱هزار و ۸۵۰ قطعه بچه ماهی بین استخرداران شهرستان طبس در اردیبهشت امسال توزیع شد.
  • رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند گفت: در ماه رمضان امسال ۱۰۷۰ بسته غذایی از محل موقوفات منطبق در شهرستان‌های بیرجند و درمیان تهیه و توزیع شد.
  • عصمتی پور، مدیرکل امور عشایر استان گفت: امسال به دلیل تولید مطلوب جو در استان ۱۰ شرکت تعاونی و اتحادیه عشایر استان، آمادگی خرید توافقی جو به صورت نقدی از کشاورزان را دارند.
  • مسئول مرکز بیماران خاص خراسان جنوبی با اشاره به بسته حمایتی ابلاغی برای بیماران خاص گفت: خدمات مشمول این بسته در صورتی رایگان است که برخی موارد یاد شده در بندهای آن موجود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت