اخبار سیاسی

روحانی: مگر انتخابات چقدر ارزش دارد که حیثیت افراد برده شود

رئیس جمهوری گفت: مگر یک انتخابات چقدر ارزش دارد و یک مقام و میز و صندلی چقدر ارزش دارد که به خاطر آن دروغ بگوییم و تهمت بزنیم و حیثیت افراد برده شود؟ روحانی افزود: خدا لعنت کند آنهایی را که تندروی را در جهان اسلام راه انداختند؛ انصافا جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین دارد تنها می شود.

تاجزاده: نامزد شده‌ام تا رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات پس از ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ در بیانیه‌ای، گفت: من برای گفتگو و تعامل آمدم و برای خشونت و دعوا‌های سیاسی نیامدم. تاجزاده افزود: من با نگاه و ادبیات دشمن‌محور مخالفم و آمده‌ام که باب دوستی بگشایم. مرگ‌خواهی برای این و آن بس است. پیام من دوست‌داشتن زندگی و تلاش برای افزایش شادی و امید است.

در صورت رد صلاحیت نه در انتخابات شرکت می‌کنم و نه آن را تایید می‌کنم

احمدی نژاد در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت رد صلاحیت از هم اکنون اعلام می‌کنم که انتخابات را تایید نمی‌کنم و در آن شرکت نخواهم کرد البته در صورت رد صلاحیت با اجتماع اعتراضی یا اعمال خشونت موافق نیستم.وی با بیان اینکه برخی به دنبال مهندسی انتخابات هستند، افزود: انتخابات پرشور به یک طبل توخالی تبدیل شده است و اسم آن را هم انقلابی‌گری گذاشتند، این یک انحراف بزرگ و اساسی است و اکنون نیز امیدوارند که به بهانه‌ی کرونا مشارکت مردم را ماست‌مالی کنند.

دلواپسان بگذارند تمرکز کنیم و آنها دنبال قدرت داخلی خود باشند

ظریف وزیر امور خارجه خارجه گفت: اکنون که خاطر دوستان دلواپس از نامزدی‌ام آسوده شده، تقاضا می‌کنم به اولویت خودشان که کسب قدرت داخلی است بپردازند و بگذارند ما هم به اولویت خودمان که پاسداری از منافع ملی و رهانیدن مردم از تحریم‌های ستم‌بار آمریکاست تمرکز کنیم.

تاجگردون: عزم لاریجانی برای کاندیداتوری جزم است

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دهم با بیان اینکه رئیس ستاد انتخاباتی لاریجانی نیستم، گفت، روز گذشته با لاریجانی دیدار کردم و عزم وی برای کاندیداتوری در انتخابات جزم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت