اخبار سیاسی

روحانی: تا پایان تیر ۱۳ میلیون نفر گروه پرخطر واکسینه می شوند

رئیس جمهور با تاکید بر الزام اجرای سند واکسیناسیون،گفت: طبق برنامه وزارت بهداشت و درمان تا پایان تیرماه ۱۳ میلیون نفر گروه پرخطر در کشور، واکسینه خواهند شد و روند اجرای عملیات واکسیناسیون به نحوی انجام خواهد گرفت که تزریق روزانه واکسن در سایت مربوطه ثبت و به طور منظم افزایش یابد. روحانی افزود : برای سال جاری پیش بینی های لازم برای تامین واکسن و حمایت های مالی و بانکی انجام شده و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

اختلافات در مذاکرات وین نشان‌دهنده جدی بودن مذاکرات است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همسو با سیاست‌های تعیین شده از سوی رهبر انقلاب، ما به دنبال رفع کامل، عملی و فوری همه تحریم‌ها هستیم. قالیباف افزود: این روز‌ها مذاکرات بین ایران و ۱+۴ همراه با فراز و نشیب‌های زیادی در جریان است. یک روز اخبار پیشرفت مذاکرات و روز دیگر، خبر‌های بروز اختلافات منتشر می‌شود که همه این‌ها نشان‌دهنده جدی بودن مذاکرات است.

ذوالنور: اقدام ظریف باعث شد روسیه و چین پشت ما را در وین خالی کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شما منطقه را رها کردید و اکنون کشورهایی در منطقه با ما هستند که تحت تأثیر میدان بوده‌اند. اگر اینها را نداشتیم با چه چیزی باید سر میز مذاکره به عنوان آورده و پشتیبان سعی می کردید امتیاز بگیرید. ذوالنوری افزود: امروز که در قالب مذاکرات وین به دنبال اخذ حقوق ملت هستیم، در مجموعه هم پیمانان خود، ا انشعاب ایجاد شد و روسیه و چین هم پشت تیم مذاکره کننده ما را خراب و خالی کردند.

نسل انقلابیون نه حاضرند صندلی‌ها را تحویل دهند، نه سهمی برای نگرش‌های آنان قائل هستند

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در پستی اینستاگرامی، نوشت: نسل انقلاب با بیش از ۵۵ سال سن که حالا سهم‌شان به حدود ۱۵ ٪ از کل جمعیت ایران رسیده است؛ هنوز حدود ۸۵ ٪ پست‌های مدیریتی را در کشور در اختیار دارند و احتمالا به غیر از قدرت، در ثروت هم غلبه سهم‌شان چشم‌گیر خواهد بود. نسل انقلابیونی که نه حاضرند صندلی‌ها را به دیگر نسل‌ها و فرزندان خود بدهند و نه سهمی برای ارزش‌ها و نگرش‌های آنان قائل شوند. این انحصار چه بر سر کشور خواهد آورد؟

بحث نظارت استصوابی به همه‌پرسی گذاشته شود

عضو شورای شهر تهران گفت: به امید روزی که قانون اساسی انتخابات اصلاح شود و یا لااقل بحث نظارت استصوابی به همه‌پرسی گذاشته شود. الویری ادامه داد: از مسئولین ذیربط می‌خواهم در بازنگری سریع، افراد توانمند و لایقی را که رد صلاحیت شده‌اند را بازگردانند، تا زمانـی که دخالت مراجـع غیرانتخابی در فرآیند انتخابات مجلس و شورای نگهبان وجود دارد و به بهانه نظارت، عملاً انتخابات را دو مرحله‎ای کرده‌اند حذف نشود این مناقشه ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت