اخبار سیاسی

روحانی: تحریم ها به زودی برداشته می شود

رئیس‌جمهوری تاکید کرد: کار مذاکره کنندگان ما در وین بزرگ بوده و اگر طرف مقابل به طور کامل به قانون عمل کند تحریم تمام می شود، چون تا اینجا مسیر ما درست بوده است. روحانی افزود: به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده است و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می‌شود و طرف ما می‌داند راهی جز بازگشت به قانون مقررات و تعهدات خود و موافقتنامه برجام وجود ندارد.

معاون سیاسی سپاه: ما دولت در میدان می‌خواهیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران برای تبیین اهداف انتخابات ورود می‌کند اما ورود مصداقی نمی‌کند. ما دولت در میدان می‌خواهیم و باید برای حل مشکلات خود به ریسمان الهی چنگ بزند و گفتمان او در راستای ولایت باشد.سردار جوانی افزود: انتخابات فرصتی بی بدیل برای ساخت ایران قوی است، به شرطی که در انتخاب خود دقت کنیم. مردم باید بدانند اداره کشور به دست خودشان است.

ابلاغ شرایط جدید ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری

در آخرین جلسه شورای نگهبان شرایط جدید ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد. طبق این جلسه محدودیت سنی ۴۰ تا ۷۵ برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شد و همچنین کاندیدا باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل‌ آن را داشته باشند و سابقه تصدی حداقل ۴ ساله در سمت‌های مدیریتی کشور را که به طور کامل مصادیق آن ذکر شده را داشته باشد. بر این اساس وزرا، استانداران، شهرداران شهرهای بالای دو میلیون نفر جمعیت، فرماندهان عالی نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر می توانند کاندیدا شوند. تمام نامزدها باید عدم سوء پیشینه ارائه دهند و سابقه محکومیت کیفری نداشته باشند.

ظریف بایداسرار ملت ایران را حفظ می کرد

احمد توکلی نماینده سابق مجلس گفت: آقای ظریف اگر می‌داند چیزی را نباید بگوید که می‌دانسته، چه ضرورت و اصراری بر طرح آن مساله است؟ آقای ظریف حق ندارد مساله را بازگو کند که اعلام آن برخلاف مصالح و منافع ملی است. ایشان باید اسرار ملت ایران را حفظ کند. وی افزود: حرف‌هایی که آقای ظریف در فایل صوتی مطرح کردند به نظر من از انتقاد بالاتر بود، هرچند که توهین نبود، ولی از انتقاد خیلی بالاتر بود.

نباید کسی تایید صلاحیت شود که به صورت نظام پنجه می‌کشد

محمدرضا باهنر فعال اصولگرا گفت: اطلاح طلبان باید روی یک کاندیدایی وحدت کنند که شرایط لازم را داشته باشد، آدمی که بخواهد از همان روز اول پنجه به صورت نظام، سیاست های دفاعی، سیاست های امنیتی و سیاست های خارجی بکشد معلوم است که باید رد شود. بالاخره رئیس جمهور مجری قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت