اخبار سیاسی

اگر رای ندهیم شهر سقوط می‌کند و دست مافیا می‌افتد

معاون اول رئیس جمهور گفت: شهروندان در کنار صندوق رای یکدیگر را می شناسند و اگر کنار هم جمع نشوند شهر سقوط می کند. برای توسعه کشور، اصلاح امور و حفاظت و حراست از شهر و کشور راهی جز ‍ جمع شدن در کنار صندوق های رای نداریم. نباید شهر را به مافیا واگذار کنیم و اجازه ندهیم کسانی که به رای مردم احترامی نمی گذارند رای بیاورند.

کوثری: نفع مذاکره را برای انتخابات می‌خواهند

کوثری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مردم می‌دانند که نیروهای انقلابی مخالف مذاکره نبوده و نیستند اما ما می‌گوییم که مذاکره باید منافع ملت را تأمین کند نه منافع انتخاباتی جناح‌سیاسی‌مان را، اما اینکه برخی بخواهند با سیاسی‌کاری و بازی با کلمات و با اهداف انتخاباتی بحث مذاکره را مطرح کنند، ظلم به مردم است و ما چنین ظلمی را قبول نداریم.

طوری می گویند انگار قبل برجام گل و بلبل بوده است

صالحی معاون رئیس جمهور گفت: برجام و مذاکره برای رفع تحریم ها بود و برای اینکه قطعنامه ها را لغو کنیم؛ الان نسبت به قبل تحریم هایمان کمتر است؛ ما در دوره ی وزارت خارجه من، به آقا نامه نوشتم درمورد تحریم ها، آقای جهانگیری هم در اول دولت آقای روحانی به نامه اشاره کردند؛ برجام آمدآن شرایط سخت را بردارد؛ اما ترامپ آمد از برجام بیرون آمد؛ حالا طوری می گویید انگار قبل برجام گل و بلبل بوده، و برجام بعدش همه چیز را خراب کرده است.

مجلس فقط لغو کامل تحریم‌ها را تایید می‌کند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در لغو تحریم‌ها موضع رسمی ایران، لغو همه تحریم‌ها و ‎انتفاع کامل اقتصادی ایران است. شریعتی افزود: در ‎ لغو تحریم ها آمریکا تحریم‌ها را ۳دسته می‌داند قابل رفع، غیرقابل رفع و مبهم و قابل مذاکره که مجلس فقط لغو کامل را تایید می‌کند.

ترقی: استعفا یا برکناری آشنا برای حفظ ظریف بود

ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی موضوع کنار رفتن آشنا از ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک را اقدامی از جانب دولت برای حفظ ظریف توصیف کرد و گفت: به هر حال دولت می‌خواهد ظاهر قضیه این باشد که استعفای آشنا را پذیرفته و با این اقدام بگوید که دولت خود را درباره نشر این نوار صوتی مقصر می‌داند تا به شکلی با قبول استعفا یا کنار گذاشتن آشنا، رسیدگی به موضوع را در این سطح و مسیر مدیریت کند.

سخنان ظریف معامله تلخ آرمان با تاکتیک بود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با انتقاد از اظهارات اخیر محمد جواد ظریف، این اظهارات را معامله تلخ آرمان با تاکتیک دانست و گفت: رویکرد خطرناک ظریف، افزایش ضریب آسیب‌پذیری کشور در برابر تهدیدات را به دنبال خواهد داشت. سردار جلالی افزود: اظهارات ظریف مخابره پالس‌های امیدوارکننده به بانیان ایجاد نا امنی در منطقه یعنی واشنگتن و برخی متحدان غربی و عربی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت