اخبار سیاسی

نمکی: نقل و انتقال مسافر از هندوستان متوقف شود

وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر توقف نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان تاکید کرد. نمکی در این نامه نوشته است: نظر به اینکه ویروس کرونا در کشور هندوستان دچار موتاسیون بسیار خطرناک شده لذا ضروری است به نحو مقتضی نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از کشور مذکور متوقف گردد.

ادعای داوری: احمدی نژاد به دنبال فروپاشی نظام است

مشاور رسانه ای سابق احمدی نژادگفت: :حدود یک سال است که آقای احمدی نژاد به‌ طور جدی به فروپاشی نظام فکر می‌کند. داوری افزود: جمع‌بندی ایشان این است که جمهوری اسلامی دچار فروپاشی خواهد شد. این موضوع البته از انتهای سال ۹۶ در خلال صحبت‌هایش مطرح می‌شد اما در یک سال گذشته خیلی جدی‌تر شد. مدل ذهنی احمدی‌نژاد که اتفاقا حمید بقایی نیز در شکل‌گیری آن نقش داشته، شبیه‌سازی سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی با سرنوشت جمهوری اسلامی است.

رضایی: نگران معیشت مردم هستم که کاندیدا شدم

رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر نگرانی من برای محاصره اقتصادی و معیشت مردم پس از جنگ تحمیلی نبود، شاید هیچگاه کاندیدای ریاست جمهوری نمی شدم. نگرانی ها بابت معیشت مردم و اوضاع اقتصادی کشور نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه به شدت افزایش پیدا کرده است.

شرط پزشکیان برای کناره‌گیری از انتخابات

مسعود پزشکیان گفت: ساز و کار اصلاح طلبان را می‌پذیرم و حتی اگر کسی در نظرسنجی نهایی به‌ اندازه‌ی یک رای از من بیشتر شانس داشته باشد کنار خواهم رفت و از او حمایت می‌کنم. وی افزود: بی‌شک اصلاح‌طلبم و با همین عنوان در انتخابات خواهم بود. البته از اصولگراها هم اصولگراترم.

عدم کاندیداتوری رئیسی انتخابات را جذاب‌تر خواهد کرد

یک فعال رسانه‌ای گفت: عدم کاندیداتوری آقای رئیسی انتخابات را جذاب‌تر خواهد کرد چون تعداد بیشتری کاندیدا پا به صحنه می گذارند و نتیجه انتخابات نیز از قبل معلوم نیست. در این صورت امید مشارکت بیشتر مردم در انتخابات افزایش پیدا می کند. مهاجری افزود: عدم حضور آقای رئیسی قطعا کار را برای رسیدن اصولگرایان به وحدت مشکل خواهد کرد. در واقع جامعه اصولگرایی دچار یک چالش بزرگ می شود.

اگر ساختار تحریم شکسته شود گشایش بزرگ اقتصادی شکل می‌گیرد

فلاحت پیشه نماینده سابق مجلس گفت: اگر در چارچوب مذاکرات احیای برجام، ساختار تحریم ها شکسته شود و در یکی دو ماه آینده انجام شود حتما برای کشور یک پیروزی در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت