اخبار سیاسی

رئیسی: باید دادسرایی برای کارنکنان ایجاد کنیم

رئیسی رئیس قوه قضاییه گفت: گاهی برخی ترک فعل‌ها مشکلاتی به وجود می‌آورد که انجام یک فعل به آن اندازه مشکل‌زا نیست و به نظر می‌رسد باید در کنار دادسرای کارکنان دادسرایی هم برای کارنکنان ایجاد و به ترک فعل‌های مسئولان و دست اندرکاران که با عدم انجام به موقع وظیفه در زمان خود فرصت‌سوزی می‌کنند، رسیدگی کنیم.

احمدی‌نژاد: جزیره خریده‌اند تا به آنجا فرار کنند

احمدی نژاد در دیداری با هوادارانش از شهر اردبیل ادعایی عجیب علیه مقامات کشور مطرح کرده است. احمدی نژاد گفت: یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد.طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد. وی با بیان اینکه هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند، مدعی شد: جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند.

اصغرزاده: ممکن است انتخابات پیش رو مهندسی شود

اصغر زاده فعال اصلاح طلب گفت: برخی از گروه ها برای اینکه انتخابات پیش رو را مثلا معنادار کنند و بگویند که هم قانون اساسی به این انتخابات معنا می بخشد و هم این ظرفیت وجود دارد که گروه هایی که مشابه آن هسته سخت قدرت نمی‌اندیشند، تلاش می کنند اما به نظر می‌رسد همین مسئله را هم مهندسی می‌کنند هم تحمل نمی‌کنند که یک انتخاباتی معنادار برگزار شود و باید حتما انتخابات ریاست جمهوری معطوف به یک نتیجه دولت جوان حزب اللهی باشد که از نظر آنها شک و شبهه ای هم در آن نباشد.

وزرای احمدی‌نژاد عملکرد دولت دوم او را جبران کنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای احمدی‌نژاد هم یک دولت است و اگر او هم بخواهد گذشته‌ای را که داشته جبران کند می‌تواند. احمدی‌نژاد در دور اول بسیار خوب کار کرده بود، اما افرادی از دولت او شاید بتوانند دولت دوم او را جبران کنند. بادامچیان درباره کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری هم اظهار کرد: موتلفه ۵ نفر را در طراز رئیس جمهور معرفی کرده، اما من را ارجح می‌داند.

شرط و شروط محسن هاشمی برای حضور در انتخابات

نمازی عضو حزب کارگزاران، درباره حضور احتمالی محسن هاشمی در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط اطمینان از احراز صلاحیت و معرفی به عنوان گزینه جبهه اصلاحات را مطرح کرده است.

ایران و عربستان چراغ اول تفاهم را روشن کردند

فریدون مجلسی دیپلمات پیشین کشور گفت: از آنجا که ۲ مقام ایرانی و عربستانی حتماً با موافقت سران کشورشان گفتگو کردند ، می‌توان به این نتیجه رسید که چراغ اول تفاهم را روشن کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت