اخبار سیاسی

روحانی: خود را سوپرانقلابی می دانند اما به دولت فحش می‌دهند

رئیس جمهور با بیان اینکه برخی ها خود را سوپر انقلابی می دانند اما به جای آمریکا به دولت فحش می دهند، گفت: فقط می گویند اصل مدیریت قوی است و نباید ترسید. خب ما نمی‌ترسیم و مدیریت قوی خود را در دولت یازدهم نشان داده‌ایم، اما با دست بسته چه می‌شود کرد. روحانی با اشاره به موضوع برجام افزود: البته بعضی‌ها فیلم هم درست کردند که مال سالهای گذشته است روی دستشان باد کرده و پخش می‌کنند اینها با همان تفکرات قدیم هستند عیبی ندارد برای اینکه ماهیت خودشان را افشا می‌کنند.

جهانگیری: حمله به تیم مذاکره‌کننده مثال شلیک به پای خود است

جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در واکنش به افزایش حمله‌های سیاسی علیه تیم مذاکره کننده و وزیر امور خارجه، گفت: حمله به تیم مذاکره‌کننده و دکتر ظریف در شرایطی که در حال مذاکراتی تا این حد حساس هستیم، مثال شلیک به پای خود است. رقابت انتخاباتی به هر قیمتی سیاست نیست. به ‎مصالح ملی ایران فکر کنید و صبور باشید.

گنجی: حفاظت از مراکز هسته‌ای را به سپاه بسپارید

عبدا… گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در توییتر نوشت: ‏از زمانی که امام حفاظت از هواپیماها را به سپاه سپرد تا کنون یک مورد موفق هواپیماربایی نداشته ایم. حفاظت از مراکز هسته ای را یکپارچه به سپاه بسپارید تا با تشکیل ‎یگان حفاظت هسته ای زیر نظر سپاه حفاظت،مشکلات موجود مانند ‎نطنز رخ ندهد.

حرف آذری جهرمی درباره یارانه یک میلیون تومانی بوی کاندیداتوری می دهد

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا گفت: وزیر ارتباطات گفته بعد از لغو تحریم ها می توان یک میلیون تومان یارانه به مردم داد. درستش این است که با لغو تحریم و اصلاح یارانه های پنهان، اقتصاد همچنان بهبود می یابد که درآمد هر ایرانی در ماه حداقل یک میلیون تومان، بیشتر می شود. ضمنا حرف های آذری جهرمی بوی کاندیداتوری می دهد.

وقتی برجام مرهم اقتصاد نشد باید با دیگر بازیگران اقتصادی دنیا همکاری کنیم

ناظمی اردکانی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری درباره سند همکاری ایران و چین گفت: در زمانی که برجام مرهمی بر مشکلات کشور نشد لازم بوده با دیگر بازیگران کلان اقتصادی دنیا وارد همکاری شویم، لذا چین به عنوان اقتصاد دوم دنیا گزینه مناسبی برای همکاری های دراز مدت کشور ماست.

فعال اصولگرا: رؤسای قوا نامزد انتخابات نشوند

کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی، گفت: توصیه من این بود که روسای قوا نامزد انتخابات نشوند؛ به لحاظ اینکه آن‌ها اکنون مسئولیت‌هایی که دارند که اگر به خوبی انجام دهند نفع آن برای مردم بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت