اخبار سیاسی

نائب رئیس مجلس: رقیبم در انتخابات رضاخان است

قاضی زاده هاشمی در باره برنامه‌اش برای ریاست جمهوری گفت: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم. آموزش و پرورش و کنکور و سربازی و بانک و سازمان برنامه و بودجه رضاخانی هست و بعد از اینکه انقلاب ترومنی و نظریات الوین تافلری هم به کشور آمد تشدید شد.

دوران ضرغامی بدترین دوران مدیریت صدا و سیما بود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر روزی قرار باشد عوامل ناآرامی‌های سال ۸۸ ارزیابی و سنجش شود ضرغامی به عنوان رئیس وقت صدا و سیما، یکی از افرادی است که در ایجاد آشوب در جامعه نقش داشت. مهاجری افزود: ضرغامی کارنامه روشنی ندارد. در طول ده سال در صدا و سیما نشان داد که کارنامه او چگونه است. علی عسگری با مدیریتش در صدا و سیما کاری کرد که آقای ضرغامی رو سفید شود وگرنه دوران ضرغامی یکی از بدترین دوران‌های مدیریت در صدا و سیما بود.

نظرسنجی ها می گوید مشارکت مردم در انتخابات ۲۷% است

نماینده سابق مجلس گفت: برآوردهایی که دوستان دارند و بعضی هم متکی به همین نظرسنجی ها است، در خوشبینانه ترین حالت درصدی که می توان اطمینان از حضور داشت شاید حدود ۲۷ درصد است. صادقی افزود: کرونا در مرحله دوم انتخابات مجلس هم به شدت مؤثر بود. شهریور ماه پارسال دور دوم انتخابات در برخی از شهرها برگزار شد و درصد خیلی عجیبی از مشارکت بود و بعید نیست که فضای انتخابات خرداد ماه هم همان فضای مرحله دوم انتخابات مجلس باشد.

احمدی‌نژاد بیاید ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای می‌آورد

پدر داماد احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. خورشیدی افزود: حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی عفو خوردند اما فکر نمی‌کنند در کنار ایشان باشند.وی درباره جدایی داوری هم ادعا کرد: او برای دستگاه امنیتی کار می‌کند و با توجه به پرونده‌هایی که دارد دست به تخریب احمدی‌نژاد می‌زند.

اصلاح طلبان برای معرفی کاندیدای خانم در انتخابات تلاش می‌کنند

سخنگوی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: این توافق در جبهه اصلاحات ایران وجود دارد که در سبد کاندیدا‌های این جبهه یک زن هم حضور داشته باشد. اعضای زن این جبهه روی این مساله توافق و اصرار دارند و این نگرش در مجموعه اصلاح طلبان در این دوره نسبت به دوره‌های قبل بیشتر است. فارغ از اینکه شورای نگهبان به چه شکل و شیوه‌ای عمل می‌کند، اما این نگاه در این دوره وجود دارد. آذر منصوری افزود: اصلاح طلبان می‌خواهند در این دوره از انتخابات کاندیدای خودشان را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عضو هیات علمی موسسه گیاه پزشکی کشور نسبت به زنگ خطر انقراض گیاهان بومی در

بیشتر

حسینی – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از همه ظرفیت ها

بیشتر

پارسی – فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت