اخبار سیاسی

مردم احساس می‌کنند مشکلات شان از طریق صندوق رای حل نمی‌شود

علیرضا بهشتی گفت: امروزه اثرات ناشی ازوضعیت نابسامان کشور دامن همه مردم کوچه و بازار را گرفته و منجر به این شده که شهروند ما احساس کند راه‌حل مشکلات روزمره‌ای که کمرش زیر آن‌ها خم شده است، از صندوق رأی نمی‌گذرد. این وضعیت خطرناکی است و باید بدون مجامله برای آن چاره‌ای اندیشید؛ وگرنه ممکن است راه‌حل در جا‌هایی دیگر جست‌وجو شود.

کاغذهایی که نتانیاهو آن‌ها را اسناد محرمانه ایران می‌داند، جعلی است

رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کاغذهایی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمایش داده و ادعا کرده اسناد کشورمان هستند، جعلی بوده و این، رفتاری نمایشی با مصارف داخلی در منازعات حزبی درون سرزمین‌های اشغالی بوده است.

متکی: شواهد قوی از کاندیداتوری رئیسی وجود دارد

سخنگوی شورای وحدت گفت: شواهدی وجود دارد که احتمال آمدن آقای رئیسی را قوت می‌بخشد. منتهی ما نمی‌توانیم به طور قاطع بگوییم که ایشان برای انتخابات می‌آیند یا نمی‌آیند. متکی افزود: اکثر کاندیداها در جبهه نیروهای ارزشی و انقلابی گفته‌اند که اگر آقای رئیسی بیاید نمی‌آییم.

بعضی‌ها نمک می‌خورند و نمکدان را می‌شکنند

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه گفت: بعضی‌ها در این انقلاب نمک می‌خورند و نمکدان را می‌شکنند و ریشه همه مشکلات را به گردن مقام معظم رهبری می‌اندازند، در اینجا این سوال مطرح است که آیا شما به توصیه‌های وسیاست‌های تبیینی ایشان عمل کردید و به مشکل خوردید؟! یا اینکه بی اعتنایی کردیم و به این مشکلات رسیدیم؟

حسن خمینی ته مانده کیسه اعتبار اصلاح‌طلبان بود

وکیلی نماینده اسبق مجلس گفت: حسن خمینی ته مانده کیسه اعتبار اصلاح‌طلبان بود و با غیبت او، تقریباً می‌شود حدس زد که هیچ اصلاح‌طلب جدی در این انتخابات نداریم. با این شرایط، اگر رئیسی ورود کند تمام ظرفیت جریان اصولگرایی به میدان می‌آید.

کیهان: تاسیسات هسته ای دیمونا در اسرائیل را بزنید

کیهان نوشت: پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است براساس فرمول تهدید متقابل در پاسخ به حادثه نطنز، ایران باید اقداماتی را علیه تأسیسات دیمونا‌ی اسرائیل به اجرا بگذارد.

احمدی نژاد ادعا کرده است حکومت دینی را قبول ندارد

مشرق نوشت: محمود احمدی‌نژاد و حلقه نزدیکانش در ابتدای دولت نهم برخی اظهارات جنجال برانگیز و دوپهلو را در حوزه اندیشه و خطوط فکری خودشان مطرح می‌کردند؛ مانند این که ادعا کرده اندکه: ما اصلاً حکومت دینی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت