اخبار سیاسی

قالیباف: ایران به اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصد رسید

رئیس مجلس گفت: با افتخار اعلام می‌کنم دانشمندان ایرانی توانستند به اورانیوم با غنای ۶۰ درصد دست یابند. قالیباف افزود: این موفقیت را به مردم شجاع ایران اسلامی تبریک می‌گویم؛ اراده ملت ایران ‎معجزه‌آفرین است و هر توطئه‌ای راخنثی خواهد کرد.رئیس سازمان انرژی اتمی خبر هسته‌ای رئیس مجلس را تایید کرد.

حکومت یکدست افراطی برای کشور خطرناک است

سید حسن خمینی با بیان اینکه مشکل اصلی ما اقتصادی است، ولی راه حل سیاسی دارد، گفت: حکومت یکدست افراطی برای کشور خطرناک است تلقی من هم این بود که شاید بتوانیم کاری کنیم که این امر در مورد شخص بنده دیگر امکانش فراهم نیست، اما نه به این معنا که به عنوان یک کنش گر، فعال و همدل حضور نداشته باشم؛ بلکه در عرصه حضور خواهم داشت. وی افزود: مردم خیلی نا امید و قهر هستند و حق هم دارند. چرا که در این سال ها روش های درستی در مواجهه با جامعه انجام نگرفت.

ترقی: عمدا کل کشور را قرمز کردند

ترقی نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سیاست دولت در ایام نوروز به گونه‌ای بود که توجهی به نظر کارشناسان بهداشت و درمان نکرد و دستور آزادی رفت و آمد و سفر را صادر کرد که به نظر یک عمدی در آن بود که کل کشور را قرمز بکنند و این قرمز بودن شهرها را تا انتخابات پیش ببرند.

فقط رده سومی‌های اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت می‌شوند

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: من فکر نمی کنم رد صلاحیت به شکلی خاص باشد. رده اول و دوم اصلاح طلبان را رد صلاحیت می کنند و رده سومی ها باقی می مانند و اگر رویه به همین شکل باشد، اتفاق ویژه ای نمی افتد. میرزایی نکو افزود: با حذف عده ای در مرحله تایید صلاحیت ها مردم نیز که هشیار و آگاه هستند متوجه خواهند بود که انتخاب آنها چیز دیگری است و نتیجه مطلوب نخواهد بود.

قدیری ابیانه: احمدی‌نژاد شبیه ابوبکر البغدادی است

قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا گفت: بین احمدی‌نژاد و البغدادی مشابهت می‌بینم لذا آقای احمدی‌نژاد قطعاً تأیید صلاحیت نخواهد شد و هیچ‌چیز پشت پرده‌ای دراین‌بین وجود ندارد.او تنها می‌خواهد به طرفداران خود امید دهد که من تأیید صلاحیت و بعد رئیس‌جمهور می‌شوم و امکانات کشور را در اختیار شما قرار می‌دهم تا به این وسیله بتواند عده‌ای را اطراف خود نگه دارد.

وزیر بهداشت: فکر می‌کنند با ورد و جادو کرونا را پشت سر می‌گذاریم

وزیر بهداشت با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند ما کاری نمی‌کنیم و تصور می‌کنند با ورد و جادو این امواج را پشت سر می‌گذاریم گفت: خبرهای خوشی از واکسن داخلی داریم و اردیبهشت ماه وضعیت واکسیناسیون ما بهبود پیدا می کند.وی افزود: برخی فکر می‌کنند واکسن به حراج گذاشته شده در حالی که این خبرها نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت