اخبار سیاسی

دولت در ۱۰۰ روز آینده حداقل  بازار مرغ را مدیریت کند

رئیس نهاد قانونگذاری با بیان اینکه گرانی در سایر کالا‌های اساسی نیز وجود دارد، گفت: از نظر مدیریتی و اجرایی خوب نیست که مردم برای تامین مرغ دچار مشکل شوند. دولت لااقل در این ۱۰۰ روز آخر نشان دهد که می‌تواند بازار مرغ را مدیریت کند. قالیباف افزود: به پیشنهاد دولت در سال‌های گذشته وزارت بازرگانی و صنعت ادغام شدند و دولت موظف بوده، وظایف آن‌ها را تفکیک و مشخص کند، اما این اتفاق نیفتاد و صرفا تابلوی این وزارتخانه عوض شد لذا این مشکلات نتیجه ضعف مدیریت و بی عملی است.

شمخانی: مسئولان دولتی فکر میکنند شورای عالی امنیت ملی بخشی از دولت است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی مسئولان فکر می‌کنند، چون رئیس جمهور، هم زمان رئیس شورای عالی امنیت ملی نیز هست، بنابر این نهاد امنیت ملی بخشی از دولت محسوب می‌شود. شمخانی افزود: این نگاه به هیچ وجه صحیح نیست. نهاد امنیت ملی بر اساس قانون، ساختاری فراقوه‌ای و حاکمیتی  است که بر اساس قانون، کلیه مصوبات شورای عالی امنیت ملی پس از تایید از سوی رهبری قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

محصولی، تکلیف قالیباف را مشخص کرد

دبیرکل جبهه پایداری گفت: جلسات متعددی با افرادی هم‌چون آقایان رئیسی، جلیلی، نیکزاد، فتاح، ضرغامی و رضایی جلسه داشته‌ایم. محصولی افزود: درباره قالیباف، به نظر ما کسی که به تازگی رئیس مجلس شده بهتر است که برای ریاست جمهوری هم اقدام نکند. مردم اکنون به اقدام انقلابی در مجلس امید بسته‌اند.

گفتند کاندیدای ریاست جمهوری شوید، گفتم چشم  

کواکبیان گفت : من اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام؛ ما کنگره نوزدهم حزب مردم‌سالاری را داشتیم و بعد از دو سه ساعت بحث و گفتگو به اتفاق آرا اعلام شد، فلانی نامزد حزب مردم‌سالاری در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود. وی افزود: وقتی گفته شد نمی‌توانستیم در برابر خواست اعضا کاری کنیم و گفتیم چشم.

ضرغامی: من با بقیه فرق می کنم

فعال اصولگرا با بیان اینکه اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تمامه ماجرا شعار انتخاباتی من است، گفت: من مستقلم. با بقیه فرق می کنم. جزو آن نامزدهایی هستم که هیچ نسبتی با جریانات سیاسی ندارم. ضرغامی افزود: هر چه جلوتر می‌رویم من فضا را که می‌بینم، وظیفه خود را برای ثبت‌نام در انتخابات سنگین‌تر احساس می‌کنم.

بهتر است حسن خمینی کاندیدا نشود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره کاندیداتوری کاندیداتوری سیدحسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: جایگاه آقای حسن خمینی که یادگار حضرت امام است باید حفظ شود و توصیه بنده به ایشان این است که کاندیدای ریاست جمهوری نشود. نمازی افزود:  تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن‌هاشمی است.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت