اخبار سیاسی

دستور مهم رهبر انقلاب درباره سفرهای نوروزی

رهبر انقلاب فرمودند: هر چه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد باید عمل شود. اگر سفر را ممنوع کردند، مردم به سفر نروند، بنده هم قطعاً مانند سال گذشته به سفر نخواهم رفت. حضرت آیت‌ا…خامنه‌ای با ابراز ناخرسندی از گرانی‌ها و مشکلات معیشتی، ادامه دادند: این وضع در آستانه عید غصه بزرگی ایجاد کرده است. البته اجناس مانند میوه‌ها فراوان است، اما قیمت‌ها بسیار بالا است که سود این قیمت بالا هم به جیب باغداران زحمتکش نمی‌رود بلکه نصیب واسطه‌های سودجو می‌شود و ضرر آن به مردم می‎رسد.

برجام قابل مذاکره مجدد نیست؛ والسلام

 ظریف وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات وندی شرمن  که خواهان مذاکره مجدد برجامی شده بود، گفت: برجام قابل مذاکره مجدد نیست-والسلام. اگر ۲۰۲۱ سال ۲۰۱۵ نیست، ۱۹۴۵ هم نیست. پس بیایید منشور سازمان ملل متحد را عوض کرده و حق وتو که این همه توسط آمریکا مورد سوءاستفاده قرار گرفته است را حذف کنیم.

یکدست شدن حاکمیت به ضرر کشور است

 سیدحسن خمینی گفت: باید بسیار به این موضوع فکر کنیم که آیا نفع کشور در حاکمیت یکدست است یا اینکه به نفع کشور است که حاکمیت یکدست نباشد و چند صدایی حاکم باشد. تلقی من این است که در شرایط موجود هر یکدست شدنی در حاکمیت به ضرر کشور است و چندصدایی برای ما یک فرصت است.

محسن رضایی: نظامی ها مثل امیرکبیر هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است. رضایی افزود: من عمده این ترس را ناشی از زد و بند اقتصادی و رانت خواری می دانم چون اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند و به دست مردم می رسانند.

آذری جهرمی: مراجع فرهنگی گفتند بستههای شبانه را حذف کنید

وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات گفت: واقعیت این است که اعتراضاتی از سوی مراجع فرهنگی کشور در رابطه با بسته‌های شبانه مطرح شد، ما ابلاغیه‌ای دریافت کردیم که می‌گفت کاربران به سمت بسته‌های اینترنت رایگان شبانه سوق پیدا نکنند چرا که تاثیر منفی روی دانش‌آموزان و دانشجویان داشت و آن‌ها را شب بیدار نگه می‌داشت و صبح نمی‌توانستند سرکلاس حاضر شوند.

کوشکی: اصلاحطلبان روی لاریجانی تفاهم کردهاند

صادق کوشکی فعال اصولگرا با بیان اینکه اصلاح طلبان می دانند جهانگیری ظرفیت ریاست جمهوری را ندارد، گفت: اصلاح‌طلبان به طور قطعی تا الان روی آقای لاریجانی بسته‌اند و قصد دارند که با همان مکانیسمی که روحانی را رئیس جمهور کردند، لاریجانی را رئیس جمهور کنند. حتی ممکن است همان طور که عارف را قربانی روحانی کردند، ظریف را قربانی ریاست جمهوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت