اخبار سیاسی

دستور صریح رهبر انقلاب به مجلس و دولت اختلافتان را حل کنید

رهبر انقلاب با اشاره به اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها فرمودند: مجلس و دولت اختلاف‌نظر امروزشان را حل کنند که نشان‌دهنده دوصدایی نباشد. ایشان ادامه دادند: جمهوری اسلامی از مواضع منطقی خود در موضوع هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد و بر اساس مصلحت و نیاز کشور تا آنجا که لازم باشد، حتی تا غنی سازی ۶۰ درصد پیش خواهد رفت. رهبر انقلاب گفتند: وقتی آمریکا از برجام خارج شد دستور قرآن این است که تو هم تعهد را رها کن؛ با این حال باز هم دولت محترم ما تعهدات را رها نکرد.

رئیسی دعوت مجلس خبرگان را رد کرد

سیدابراهیم رئیسی دعوت اعضای مجلس خبرگان برای برگزاری جلسه درباره انتخابات ۱۴۰۰ را رد کرده است. یکی از اعضای مجلس خبرگان در این باره گفت: در حاشیه اجلاسیه مجلس خبرگان، حدود ۴۰ الی۵۰ نفر از اعضای مجلس خبرگان قصد برگزاری جلسه خصوصی با رئیسی درباره موضوع انتخابات ۱۴۰۰ را داشتند، که آقای رئیسی  برگزاری این جلسه را نپذیرفته است.

اگر احمدی نژاد و خاتمی بیایند، صندوق برای رایگیری کم میآوریم

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس گفت: تا این لحظه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرشور و با مشارکت بالا نخواهد بود، در صورتی که اگر افرادی همچون احمدی نژاد و خاتمی تایید صلاحیت شوند، مشارکت به حدی خواهد بود که برای رای دادن با کمبود صندوق مواجه خواهیم شد.

زاکانی: محرز است که احمدینژاد تایید صلاحیت نخواهد شد

زاکانی نماینده مجلس گفت: در حال حاضر اقبال به رئیسی در نظرسنجی‌ها از همه گزینه‌های دیگر بیشتر است و وی ۲۴.۷ درصد آرا را به خود اختصاص داده است البته احمدی نژاد نیز با کسب ۲۴.۶ درصد بعد از رئیسی قرار دارد، اما محرز است که وی تایید صلاحیت نخواهد شد.

مطهری: نباید در عالم رویا و تخیلات باشیم که بخواهیم آمریکا را نابود کنیم

نماینده سابق مجلس گفت: از عالم خیالات و توهمات بیرون بیاییم و قبول کنیم که آمریکا یک قدرت بزرگ اقتصادی و نظامی و سیاسی در دنیا است.مطهری افزود: ما نباید همینطور بنشینیم و بگوییم که تا آمریکا نابود نشود ما از پای نمی‌نشینیم و هیچ‌گونه رابطه‌ای برقرار نمی‌کنیم به نظر من این کارها اشتباه است.

مصباحی مقدم: مردم را به انتخابات دلگرم کنید

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: افزود: احزاب و جریان‌های سیاسی در چنین شرایطی وظیفه دارند مردم را به انتخابات دلگرم کرده و به‌شکل قوی به میدان بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت