اخبار سیاسی

هشدار روحانی به مردم: مراعات نکنید، وارد موج چهارم کرونا می شویم

رئیس جمهور در کنار  اشاره به سختی ها و دشواری های امسال به خاطر کرونا به مردم هشدار داد اگر مراعات نکنیم وارد پیک چهارم بیماری کرونا می شویم. روحانی با اشاره به اینکه دلیل اصرار ما برای اینکه وارد موج چهارم کرونا نشویم برای استفاده کسب و کارها از این ماه‌های ایان سال است، تصریح کرد: خدای ناکرده اگر در این دو ماه مراعات نشود وارد موج چهارم شویم مجبوریم ممنوعیت ها را انجام دهیم.

فعال اصلاحطلب: رئیس دولت اصلاحات بیاید رکورد میشکند

مجتنب نیا فعال اصلاح طلب گفت: در این که آقای خاتمی فرصت بسیار ارزشمندی برای کشور و نظام است تردیدی نیست در واقع محبوبیت و میزان نفوذ او گرچه مانند سابق نیست اما هنوز قابل انکار نیست و هنوز هم بسیاری به خاتمی علاقه مندند.چندی پیش هم در مصاحبه ای اشاره کردم که هنوز هم آقای خاتمی کاندیدا شود رأی بسیار بالایی به دست می آورد و رکورد می شکند

امام جمعه قم: مذاکره با دشمن مکار فایده ندارد

امام جمعه قم گفت: مذاکره با دشمن مکار، بر اساس منطق قرآنی و اهل بیتی(ع) و تجربه های درونی و تجربه های بیرونی، چنین مذاکره ای کوچکترین فایده و تاثیری نداشته و مذاکره با چنین دولت های فتنه گری کارآمد نیست. آیت ا… سعیدی افزود: جبهه استکبار به دنبال شکست انقلاب است و در این میان مقاومت مردم و هدایت رهبری فشار حداکثری دشمنان را از بین برده است

محمد مهاجری: شکایت از رییس جمهور بهانه برای آشوب جدید است

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: از این بازی (شکایت از رییس جمهور) بوی فتنه می‌آید. شکایت از رییس جمهور بهانه است آشوب جدید نشانه است. اگر حوادث دی ماه ۹۶ مشهد را سازمان‌های امنیتی درست بررسی می‌کردند و گزارش آن را به اطلاع مردم می‌رساندند خیلی از قضایا تمام می‌شد.

سردار دهقان: باید با زندگی در اتاقی شیشهای کنار بیاییم

سردار حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا، در توییتر خود نوشت: ‌عذرخواهی و اصلاح رفتار اهل مجلس و منبر یکی از ثمرات حضور آزادانه مردم در رسانه‌های اجتماعی بود. دغدغه پهنای باند اگر واقعی باشد، بسیار ارزشمند است.ما مسئولان باید با زندگی در اتاقی شیشه‌ای کنار بیاییم.

رضایی: کشور را از وجود موریانهها پاک می کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام با خطرناک توصیف کردن اوضاع کنونی گفت: نباید اجازه دهیم موریانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی را نابود کنند. محسن رضایی افزود: انتخابات می‌شود و یکسری بازیگران داخلی و خارجی می‌آیند تا مردم را منحرف کنند  که اجازه دخالت نمی دهیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت